Cherrypick Games stawia na nowy obiecujący biznes

Spółka nawiązała współpracę z globalnymi partnerami: platformą Skillz oraz Huuuge Games i zapowiada dalszy rozwój w tym segmencie.

Publikacja: 22.12.2020 10:23

Gra „Project Fame” firmy Cherrypick Games pojawi się na rynku 22 listopada

Gra „Project Fame” firmy Cherrypick Games pojawi się na rynku 22 listopada

Foto: Materiały prasowe

– Działalność naszego studia bazuje na tworzeniu innowacyjnych gier mobilnych w modelu free to play. W zakresie produkcji casualowych naszym kluczowym partnerem jest Huuuge Games, z którym w tym roku podpisaliśmy umowę na wydanie autorskiej wersji pasjansa „Solitaire: Adventure Journey”. W segmencie gier e-sportowych zawarliśmy umowę o współpracy z liderem rynku – platformą Skillz. Docelowo planujemy produkować od 4 do 6 e-sportowych gier rocznie oraz 1-2 casualowe tytuły free to play – zapowiada  Marcin Kwaśnica, prezes Cherrypick Games.

CZYTAJ TAKŻE: Zostań żołnierzem, dilerem narkotyków, a potem idź do spa

Studio jest  na etapie przygotowywania trzech gier w wersji esportowej: „Solitaire TriPeaks Blitz!”, która ukaże się na początku przyszłego roku, „Golf Solitaire TriPeaks” i „Golf Hero”. Skillz zajmie się kampanią marketingową wymienionych wyżej projektów.

W II półroczu 2020 r. Cherrypick Games zawarło umowę z chińskim producentem i wydawcą YODO 1, z którym wyda grę „My Spa Resort Deluxe”. Produkcja obecnie znajduje się w soft-launchu i w ocenie spółki jej wstępne wyniki są obiecujące.

Cherrypick Games pracuje  nad przejściem na rynek główny GPW. W pierwszym kwartale zamierza  złożyć prospekt emisyjny do Komisji Nadzoru Finansowego. 

– Chcemy być liderem segmentu gier e-sportowych na platformie Skillz. Tytułem, który w naszej ocenie zasługuje na uwagę i ukaże się w pierwszym półroczu 2021 jest „Golf Hero”. Jesteśmy na dzień przed dywersyfikacją produktową i przychodową.  Stawiamy na prężny rozwój w zakresie e-sportu mobilnego i mamy nadzieję, że staniemy się beneficjentem tego segmentu już w 2021 r. – podsumowuje prezes.

– Działalność naszego studia bazuje na tworzeniu innowacyjnych gier mobilnych w modelu free to play. W zakresie produkcji casualowych naszym kluczowym partnerem jest Huuuge Games, z którym w tym roku podpisaliśmy umowę na wydanie autorskiej wersji pasjansa „Solitaire: Adventure Journey”. W segmencie gier e-sportowych zawarliśmy umowę o współpracy z liderem rynku – platformą Skillz. Docelowo planujemy produkować od 4 do 6 e-sportowych gier rocznie oraz 1-2 casualowe tytuły free to play – zapowiada  Marcin Kwaśnica, prezes Cherrypick Games.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Gry & e-Sport
Palestyńczyk mści się za rodzinę. Gry wideo szybko reagują na wydarzenia
Gry & e-Sport
„Niezwyciężony” według Lema z dobrymi ocenami. Gorzej z zainteresowaniem graczy
Gry & e-Sport
Dziś premiera „Niezwyciężonego”. To gra oparta na powieści Stanisława Lema
Gry & e-Sport
Idris Elba o swojej roli w „Cyberpunku". „Gwiazdy w grach wideo to znak czasu”
Gry & e-Sport
Dziś debiut „Widma wolności”. „Cyberpunk” odżył i znów napędza CD projekt