Aktualizacja: 05.02.2025 12:48 Publikacja: 02.10.2018 13:14
Foto: cyfrowa.rp.pl
Firmy zobowiązały się do umożliwienia firmom wygodnej wymiany informacji między ich systemami. Firmy tym samym na nowo definiują zarządzanie obsługą klientów (customer experience management, CXM) za pomocą oferowanych rozwiązań.
Trójstronna koalicja trzech znaczących firm zajmujących się oprogramowaniem dla biznesu dotyczy jednego z kluczowych wyzwań, stojących przed współczesnymi przedsiębiorstwami – powstawania silosów danych. Jak dowodzą przedstawiciele SAP, Microsoft i Adobe, w dobie transformacji cyfrowej zwiększenie efektów działań biznesu możliwe jest tylko poprzez odblokowanie i ujednolicenie procesów zarządzania danymi. Wszyscy trzej sygnatariusze porozumienia zobowiązali się do działań, które umożliwią wymianę i wzbogacanie danych pomiędzy ich systemami. W ten sposób dane korzystających z nich przedsiębiorstw będą umożliwiały jednolity wgląd w różnorodne informacje o konsumentach i użytkownikach, zapewniając możliwość kształtowania efektywnych strategii obsługi klienta.
Czy nasze urządzenia nas podsłuchują i wysyłają spersonalizowane reklamy? Na to wygląda. A wystarczy przeprowadzić prosty test. Eksperci radzą zadbać o prywatność.
Podobnie jak przy każdym wyjeździe poza granice kraju, również zimą warto pamiętać o zapewnieniu sobie i naszym najbliższym ochrony, jaką daje właściwa polisa ubezpieczeniowa na wypadek nieprzewidzianych zdarzeń.
Hakerzy powiązani z Kremlem szykują się do uderzenia nad Wisłą. Atak ma zaburzyć majowe wybory prezydenckie w naszym kraju – ostrzegli właśnie eksperci Check Point, izraelskiej firmy specjalizującej się w cyberbezpieczeństwie.
Firma Eurocert, oferująca między innymi podpisy kwalifikowane przyznała, że kilka dni temu została zaatakowana i doszło do wycieku danych.
Stany Zjednoczone potraktowały nas jako kraj drugiej kategorii. Zostaliśmy wpisani, obok Arabii Saudyjskiej, Etiopii, czy Mongolii na listę państw, które nie mają co liczyć na zakup najnowszych półprzewodników.
Plany spółek technologicznych i prognozy „łowców głów” wieszczą w nachodzących miesiącach ożywienie rekrutacji w IT. Kogo szukają firmy?
Blisko 99,8 proc. przedsiębiorstw w Polsce to małe i średnie firmy, a ich łączny udział w krajowym PKB wynosi około 45,3 proc. Choć statystyki wskazują na ich ogromne znaczenie w krajowej gospodarce, to właśnie MŚP często zmagają się z ograniczeniami kadrowymi i finansowymi, utrudniającymi skuteczną adaptację do nowych technologii.
Z roku na rok rośnie znaczenie danych z social mediów czy komunikatorów internetowych w postępowaniach sądowych.
Do „Rzeczpospolitej” zgłosiła się czytelniczka z informacją, że chciała umówić e-wizytę w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych. Okazało się jednak, że nie można tego zrobić z iPhone’a czy MacBooka. ZUS odpowiada, że winę ponosi sam producent tych urządzeń.
W 2024 roku odnotowano 1028 incydentów w ochronie zdrowia wobec 405 incydentów w 2023 roku – wynika z danych CSIRT CeZ.
Czy nasze urządzenia nas podsłuchują i wysyłają spersonalizowane reklamy? Na to wygląda. A wystarczy przeprowadzić prosty test. Eksperci radzą zadbać o prywatność.
Organy podatkowe coraz bardziej restrykcyjnie podchodzą do stosowania 8,5-proc. stawki ryczałtu w przypadku działalności związanych z branżą IT, mimo iż przepisy w tym zakresie pozostały bez zmian.
Fiskus znalazł nowe „źródło” wpływów: programy komputerowe z zagranicy. Wbrew logice i przepisom.
Często pierwszą osobą, która spotka się z konkretnym zagrożeniem, odkrywa je oraz definiuje, jest pracownik. Dlatego istotny jest jego czynny udział w procesie opracowywania, wdrażania i aktualizowania procedur.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas