Aktualizacja: 16.01.2025 10:18 Publikacja: 02.10.2018 13:14
Foto: cyfrowa.rp.pl
Firmy zobowiązały się do umożliwienia firmom wygodnej wymiany informacji między ich systemami. Firmy tym samym na nowo definiują zarządzanie obsługą klientów (customer experience management, CXM) za pomocą oferowanych rozwiązań.
Trójstronna koalicja trzech znaczących firm zajmujących się oprogramowaniem dla biznesu dotyczy jednego z kluczowych wyzwań, stojących przed współczesnymi przedsiębiorstwami – powstawania silosów danych. Jak dowodzą przedstawiciele SAP, Microsoft i Adobe, w dobie transformacji cyfrowej zwiększenie efektów działań biznesu możliwe jest tylko poprzez odblokowanie i ujednolicenie procesów zarządzania danymi. Wszyscy trzej sygnatariusze porozumienia zobowiązali się do działań, które umożliwią wymianę i wzbogacanie danych pomiędzy ich systemami. W ten sposób dane korzystających z nich przedsiębiorstw będą umożliwiały jednolity wgląd w różnorodne informacje o konsumentach i użytkownikach, zapewniając możliwość kształtowania efektywnych strategii obsługi klienta.
Plany spółek technologicznych i prognozy „łowców głów” wieszczą w nachodzących miesiącach ożywienie rekrutacji w IT. Kogo szukają firmy?
Zagłuszanie GPS to zagrożenie dla samolotów, ale nowa amerykańska technologia oparta na sztucznej inteligencji może je pokonać. Do określania położenia wykorzystuje zmiany pola magnetycznego Ziemi, a nie sygnał z satelity.
Dobrze zaprojektowana infrastruktura IT to dziś kwestia przetrwania dla wielu małych i średnich przedsiębiorstw.
Klient, kupując w internecie, często pozostaje bezbronny. Tylko 22 proc. Polaków zna swoje prawa konsumenckie.
Mapy Google będą pokazywać raporty o zdarzeniach drogowych nie tylko od użytkowników tej aplikacji, ale również od osób korzystających z Waze. Dzięki temu użytkownicy map mają być lepiej poinformowani o tym, co dzieje się na drodze. Również jeśli chodzi np. o obecność kontroli drogowych.
Dobry program księgowy to podstawa funkcjonowania biura rachunkowego. Jego podstawowym zadaniem jej ułatwienie i przyspieszenie pracy księgowych. Dzięki temu, że program wykonuje podstawowe, powtarzalne zadania, profesjonaliści mogą się skupić na bardziej skomplikowanych zadaniach, lub zaoferować swoje usługi większej liczbie klientów.
Nikt nie jest w pełni bezpieczny w internecie. Raport przygotowany przez firmę Yubico pokazuje, że problem dotyczy również chętnie korzystającego z nowych technologii pokolenia Z.
Mimo ambitnych założeń regulacji unijnych sytuacja podmiotów, których prawa są naruszane w internecie, nie uległa znaczącej poprawie. Nadal występują obszary wymagające pilnej interwencji, aby zmusić big techy do rzeczywistej ochrony praw użytkowników.
Po cyberataku na Słowacji nadal nie działa ewidencja gruntów i budynków. Władze kraju obwiniają za sytuację Ukrainę, a przestępcy żądają milionowego okupu.
Widoczny w 2024 roku 10-proc. wzrost liczby zgłoszeń na jedną ofertę pracy w branży IT to efekt nasilenia konkurencji i słabszego popytu w kilku specjalizacjach.
Resort cyfryzacji nie prowadzi prac legislacyjnych w kwestii prowadzenia mediów społecznościowych przez organy publiczne. Te ostatnie muszą jednak przestrzegać przy takiej aktywności obowiązujących przepisów, w tym o ochronie danych osobowych.
Plany spółek technologicznych i prognozy „łowców głów” wieszczą w nachodzących miesiącach ożywienie rekrutacji w IT. Kogo szukają firmy?
Czterech na dziesięciu pracodawców z sektora nowoczesnych usług dla biznesu zaczyna rok 2025 z planem zwiększenia liczby pracowników. Szansą na kolejne etaty będą też nowe inwestycje.
Rok 2025 powinien być spokojniejszy dla samorządów niż mijający. Wybory samorządowe, które odbyły się w tym roku, zawsze oznaczają w gminach swoistą sytuację nadzwyczajną związaną z nowym demokratycznym cyklem, który w wielu samorządach oznacza zmianę władz, polityki i filozofii rządzenia.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas