Aktualizacja: 11.05.2025 11:32 Publikacja: 02.10.2018 13:14
Foto: cyfrowa.rp.pl
Firmy zobowiązały się do umożliwienia firmom wygodnej wymiany informacji między ich systemami. Firmy tym samym na nowo definiują zarządzanie obsługą klientów (customer experience management, CXM) za pomocą oferowanych rozwiązań.
Trójstronna koalicja trzech znaczących firm zajmujących się oprogramowaniem dla biznesu dotyczy jednego z kluczowych wyzwań, stojących przed współczesnymi przedsiębiorstwami – powstawania silosów danych. Jak dowodzą przedstawiciele SAP, Microsoft i Adobe, w dobie transformacji cyfrowej zwiększenie efektów działań biznesu możliwe jest tylko poprzez odblokowanie i ujednolicenie procesów zarządzania danymi. Wszyscy trzej sygnatariusze porozumienia zobowiązali się do działań, które umożliwią wymianę i wzbogacanie danych pomiędzy ich systemami. W ten sposób dane korzystających z nich przedsiębiorstw będą umożliwiały jednolity wgląd w różnorodne informacje o konsumentach i użytkownikach, zapewniając możliwość kształtowania efektywnych strategii obsługi klienta.
Wybór kardynała Roberta Prevosta na następcę Franciszka wywołał istną lawinę wyszukiwań informacji w sieci o now...
Wybory prezydenckie to w ostatnich dniach jeden z najgorętszych tematów, zarówno w dyskusjach Polaków, jak i w m...
Spółka NSO Group, twórca oprogramowania szpiegującego, po sześciu latach walki w sądzie przegrała proces z właśc...
Dziś w Watykanie rozpoczyna się konklawe. W najbliższych godzinach lub dniach kardynałowie zdecydują, kto zostan...
Transformacja energetyczna podąża w kierunku rozproszonych źródeł energii, które jako rozwiązania nowe i zaawans...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas