Awaria w polskim Virgin Mobile

Większość użytkowników Virgin Mobile Polska miała w czwartek problemy z korzystaniem z usług tego wirtualnego operatora komórkowego.

Publikacja: 21.03.2019 11:58

Awaria w polskim Virgin Mobile

Foto: Bloomberg

Jak mówi nam Grażyna Piotrowska-Oliwa, prezes Virgin Mobile, kłopoty techniczne wystąpiły po nocnych pracach utrzymaniowych i dotyczyły użytkowników przeniesionych na własną platformę billingową MVNO.

CZYTAJ TAKŻE: Gigantyczna awaria. MySpace utracił miliony plików użytkowników

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
IT
Powrót bonanzy informatyków? Tyle mogą zarobić pracownicy IT
IT
Jest skuteczny sposób na zagłuszanie sygnału GPS przez Rosję. Podejrzano wieloryby
IT
Planowanie infrastruktury IT w MŚP
IT
Jak uczynić zakupy w internecie bezpiecznymi. Niska świadomość klientów
IT
Mapy Google powiedzą, gdzie stoi policja. A w kolejce do wprowadzenia już kolejne nowości