Materiał powstał we współpracy z nazwa.pl
Dlaczego spółka nazwa.pl zdecydowała o ekspansji zagranicznej?
Decyzja o ekspansji zagranicznej to naturalny krok w strategii firmy będącej liderem rynku, na którym działa. Już pięć lat temu przestaliśmy mieć w Polsce realną konkurencję i bardziej adekwatne stało się porównywanie nazwa.pl z amerykańskimi dostawcami usług IT. Nasza oferta zarówno pod względem zaawansowania technologicznego, udoskonalenia produktu, jak i zachwalanej przez ekspertów jakości osiągnęła najwyższy światowy poziom. Usługi premium świadczone przez nazwa.pl już wkrótce dostępne będą w 160 krajach całego świata.
Jakie usługi będziecie oferować za granicą?
Zaoferujemy całą gamę usług, których kompleksowość i innowacyjność spełni oczekiwania najbardziej wymagających klientów. Użytkownicy operujący głównie na rynkach Europy Zachodniej i USA chętnie sięgają po najbardziej zaawansowane technologie, wiedząc, że dają one przewagę nad ich konkurentami. Już wkrótce będą mogli zamówić u nas unikatowe rozwiązania, wśród których wyróżnić można CloudHosting z automatycznie zintegrowaną siecią Content Delivery Network.