Reklama
Rozwiń
Reklama

Wyjątkowe oszustwo. W weekend można było robić w Żabce zakupy za darmo

Sieć Żabka przyznaje, że można było nabić sobie konto darmowymi żappsami, czyli punktami z programu lojalnościowego. W efekcie tego oszustwa zakupy można było robić za bez wydania złotówki, choć sieć szybko zareagowała.

Publikacja: 23.01.2023 18:41

Wiele osób nabijało sobie nielegalnie konto żappsami, którymi następnie płacono za zakupy.

Wiele osób nabijało sobie nielegalnie konto żappsami, którymi następnie płacono za zakupy.

Foto: materiały prasowe

Od kilku dni w mediach społecznościowych krążą informacje o wielu osobach, które nabijały sobie nielegalnie konto właśnie wspomnianymi żappsami, którymi następnie płacono za zakupy. W grę wchodziły nawet setki tysięcy żappsów, które normalnie dostaje się cztery za wydaną w sklepie 1 złotówkę, zatem setki tysięcy punktów oznaczały naprawdę duże pieniądze.

Jak podaje serwis zaufanatrzeciastrona.pl na pierwszy ślad problemów Żabki można było trafić w sobotę wieczorem, gdy na jednym z kanałów Discorda pojawiły się zrzuty ekranu z aplikacji Żabki „żappka”. Autorzy otrzymali nie tylko zrzuty ekranu, ale także fragment kodu, który był używany do nabijania salda żappsów. Wysłanie takiego żądania do serwera Żabki faktycznie owocowało dodaniem punktów do wskazanego konta klienta.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
IT
Przewodnik dla żurnalisty. Jak chronić media i ich odbiorców w dobie AI?
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
IT
ING Hubs Poland tworzy nowy zespół do obsługi międzynarodowych procesów zakupowych
IT
Huragan Melissa uderzył, polski internet szaleje. Uwięziony znany polski aktor
IT
Grokipedia wystartowała. Elon Musk rzuca wyzwanie Wikipedii
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
IT
Kiedy przysługuje dzień wolny za 1 listopada?
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama