Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 14.08.2025 13:07 Publikacja: 12.05.2025 13:03
Foto: Adobe stock
- Apelujemy do mediów o ostrożność i wyczulamy na podobne artykuły. Im bliżej wyborów, tym więcej dezinformacji będzie się pojawiać - ostrzega Izabela Jarka, kierująca Zespołem Szybkiego Reagowania i Wykrywania Dezinformacji w NASK.
Pierwszy komentarz, który zawierał link do artykułu na temat nowej daty wyborów, pojawił się w mediach społecznościowych na początku maja i od tego czasu został wielokrotnie powielony. W tekście szczegółowo wskazano, że decyzja Państwowej Komisji Wyborczej „nie była pochopna”, a zmiana była „konieczna”, argumentując ją „niedoskonałościami poprzedniego terminu”. Podano nową datę wyborów, podkreślano konieczność zachowania „przejrzystości i wiarygodności procesu głosowania”, a nawet powołano się na „dobro Polaków”, którym PKW miało się kierować. Tekst został więc napisany tak, żeby czytelnik uznał go za wiarygodny. Artykuł opatrzono zdjęciem przewodniczącego PKW Sylwestra Marciniaka.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Chatboty, czyli programy komputerowe oparte na sztucznej inteligencji, które udzielają odpowiedzi na zadane prze...
Kaspersky Lab wprowadza na rosyjski rynek zaporę sieciową nowej generacji, która ma pomóc Kremlowi w walce z hak...
Od 6 sierpnia, wraz z objęciem urzędu prezydenta RP przez Karola Nawrockiego, jego małżonka pełni funkcję pierws...
Comarch, wspierany przez nowego właściciela – fundusz CVC Capital Partners, od kilkunastu miesięcy wdraża nową s...
Od kilku godzin rośnie liczba wyszukiwań powiązanych z potężnym trzęsieniem ziemi na Kamczatce i związanym z tym...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas