Reklama
Rozwiń
Reklama

Wybory prezydenckie rozgrzały internet. Kto tutaj „wygrywa"?

Cisza wyborcza dopiero w sobotę, więc warto sprawdzić, o których kandydatach na urząd prezydenta rodzimi internauci szukają najczęściej informacji. W ostatnim tygodniu w sieci niespodziewanie królował właściwie jeden.

Publikacja: 15.05.2025 15:38

Gdyby wybory odbyły się w internecie, rozkład głosów mogłby być inny

Gdyby wybory odbyły się w internecie, rozkład głosów mogłby być inny

Foto: Adobe stock

r c

Odliczanie do wyborów prezydenckich trwa – kampania jest już na finiszu i w niedzielę Polacy pójdą do urn. Liczne sondaże pokazują, na kogo będą głosować. Pierwsze dwa miejsca właściwie we wszystkich badaniach są te same – Rafał Trzaskowski i Karol Nawrocki. Z tego wynikać mogłoby, że obaj kandydaci zmierzą się w II turze wyborów. Ale, gdyby popularność, czy też raczej poparcie dla kandydatów, mierzyć liczbą wyszukiwani informacji o nich w sieci, ranking potencjalnych wygranych o fotel prezydenta nie byłby wcale taki oczywisty.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
IT
Koniec z centrami danych na Ziemi? Google chce umieścić AI w kosmosie
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
IT
Przewodnik dla żurnalisty. Jak chronić media i ich odbiorców w dobie AI?
IT
ING Hubs Poland tworzy nowy zespół do obsługi międzynarodowych procesów zakupowych
IT
Huragan Melissa uderzył, polski internet szaleje. Uwięziony znany polski aktor
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
IT
Grokipedia wystartowała. Elon Musk rzuca wyzwanie Wikipedii
Reklama
Reklama