Michał Chomczyk z NCBiR: Problemem branży gier dostępność kadr

Sektor jest na fali wznoszącej, choć trzeba pamiętać, że produkcja gier, jak każdy biznes, jest obarczona dużym ryzykiem – mówi Michał Chomczyk, koordynator ds. obszaru informatyki i technologii informacyjnych Narodowego Centrum Badań i Rozwoju.

Publikacja: 09.03.2020 19:15

Michał Chomczyk z NCBiR: Problemem branży gier dostępność kadr

Foto: mat. pras.

Mówi się, że sukcesy producentów gier to fenomen naszej gospodarki. To prawda?

Polska kolejny rok utrzymuje się w gronie liderów regionu. Według szacunków Newzoo w 2019 r. przychody naszego gamedevu wyniosły prawie 600 mln dolarów, co daje nam drugie miejsce w Europie Środkowej. Dynamika wzrostu była o około 3 pkt proc. wyższa niż średnia dla regionu (7,4 proc.).

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Opinie i komentarze
Wojciech Szymczak: Czy w świecie AI edukacja jest jeszcze potrzebna
Opinie i komentarze
TikTok stworzył zupełnie nowe medium do rozmowy z wyborcami
Opinie i komentarze
Cyber-strachy wracają do polskiej cyber-wioski
Opinie i komentarze
Programy IT dla edukacji trzeba rozszerzyć. Szkołom brakuje sprzętu i bieżącego wsparcia
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Opinie i komentarze
Zweryfikowane dane nie kłamią