Reklama

TikTok stworzył zupełnie nowe medium do rozmowy z wyborcami

Staliśmy się popularnym medium, które przyciąga dziś użytkowników w bardzo różnym wieku. Taki rozwój naturalnie przyciągnął uwagę polityków, partii politycznych i całego środowiska politycznego - mówi Łukasz Gabler, Public Policy and Government Relations Manager, TikTok Central Europe.

Publikacja: 19.06.2025 11:52

Łukasz Gabler, Public Policy and Government Relations Manager, TikTok Central Europe.

Łukasz Gabler, Public Policy and Government Relations Manager, TikTok Central Europe.

Foto: TikTok

Co dziś dzieje się na Tiktoku? Jak by Pan scharakteryzował treści, które się pojawiają na platformie?

Łukasz Gabler: TikTok to cyfrowa platforma rozrywkowa, która pomaga użytkownikom odnajdywać inspirujące treści, śledzić swoje zainteresowania oraz dzielić się doświadczeniami i opiniami. Od jakiegoś czasu szczególnie w okresie wyborczym – stała się miejscem intensywnych dyskusji na tematy związane z polityką i wyborami. Mimo, że TikTok nie definiuje się jako platforma newsowa, tego typu treści naturalnie zaczęły się na niej pojawiać, co jest zauważalne i monitorowane. To zjawisko jest przez nas uważnie obserwowane, mimo że TikTok nie definiuje się jako platforma informacyjna. Nie aspirujemy do roli medium newsowego ani miejsca, gdzie dominować mają treści o charakterze stricte politycznym.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Opinie i komentarze
Budowa własnych kompetencji cyfrowych, czyli jak radzić sobie z big techami
Opinie i komentarze
Jacek J. Wojciechowicz: Jak sztuczna inteligencja zmienia rynek pracy?
Opinie i komentarze
Sztuczna inteligencja i pszczoły
Opinie i komentarze
Sztuczna inteligencja. Jak pogodzić innowacje z bezpieczeństwem i prywatnością?
Opinie i komentarze
Prawo zamówień publicznych nie nadąża za rozwojem technologii. Tracą polskie firmy
Reklama
Reklama