Usługi zaufania wchodzą w procesy biznesowe

Ze względu na dynamicznie zmieniające się uwarunkowania technologiczne i regulacje prawne, żadna firma nie może sobie pozwolić na bagatelizowanie ochrony interesów biznesowych w cyfrowym świecie – pisze Ewelina Chudy, ekspert usług zaufania Asseco Data Systems.

Publikacja: 17.10.2022 18:39

Usługi zaufania wchodzą w procesy biznesowe

Foto: Asseco

r c

Szybko postępująca globalizacja, nie tylko w obszarze biznesowym, ale i społecznym czy kulturowym, wymusza wymyślanie, planowanie i projektowanie technologii, która może być wykorzystana niezależnie od granic terytorialnych. Technologii, która będzie jednolita, bezpieczna i uniwersalna. Bezpieczeństwo tych procesów zapewniają usługi zaufania. Należy na nie patrzeć nie przez pryzmat samego narzędzia, ale jak na kluczowy element całego ekosystemu, jakim jest paperless, oraz wpływu, jaki narzędzia te mają na budowanie biznesu, gospodarki czy procesów administracyjnych. Ze względu na dynamicznie zmieniające się uwarunkowania technologiczne oraz obowiązujące regulacje prawne, żadna firma nie może sobie pozwolić na bagatelizowanie aspektów ochrony swoich interesów biznesowych w cyfrowym świecie.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Opinie i komentarze
Odpowiedzialne innowacje. Jak mądra będzie „smart” wieś?
Opinie i komentarze
Odpowiedzialne innowacje: Moralność maszyn, czyli liczne pytania natury etycznej
Opinie i komentarze
Jan Widacki: Modernizacja stacji bazowej telefonii komórkowej nie musi być rozbudową
Opinie i komentarze
Prof. Jan Widacki: Miliardy za częstotliwości kosztem inwestycji?
Opinie i komentarze
Michał Targiel, partner PwC Polska: Inwestycje w AI warunkiem przetrwania
Materiał Promocyjny
Nest Lease wkracza na rynek leasingowy i celuje w TOP10