Usługi zaufania wchodzą w procesy biznesowe

Ze względu na dynamicznie zmieniające się uwarunkowania technologiczne i regulacje prawne, żadna firma nie może sobie pozwolić na bagatelizowanie ochrony interesów biznesowych w cyfrowym świecie – pisze Ewelina Chudy, ekspert usług zaufania Asseco Data Systems.

Publikacja: 17.10.2022 18:39

Usługi zaufania wchodzą w procesy biznesowe

Foto: Asseco

r c

Szybko postępująca globalizacja, nie tylko w obszarze biznesowym, ale i społecznym czy kulturowym, wymusza wymyślanie, planowanie i projektowanie technologii, która może być wykorzystana niezależnie od granic terytorialnych. Technologii, która będzie jednolita, bezpieczna i uniwersalna. Bezpieczeństwo tych procesów zapewniają usługi zaufania. Należy na nie patrzeć nie przez pryzmat samego narzędzia, ale jak na kluczowy element całego ekosystemu, jakim jest paperless, oraz wpływu, jaki narzędzia te mają na budowanie biznesu, gospodarki czy procesów administracyjnych. Ze względu na dynamicznie zmieniające się uwarunkowania technologiczne oraz obowiązujące regulacje prawne, żadna firma nie może sobie pozwolić na bagatelizowanie aspektów ochrony swoich interesów biznesowych w cyfrowym świecie.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Odbierz 20 zł zniżki - wybierz Płatności Powtarzalne

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne. Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu
Opinie i komentarze
Zweryfikowane dane nie kłamią
Opinie i komentarze
Dezinformacja nasili się tuż przed wyborami. Niebezpieczne nowe technologie i treści
Opinie i komentarze
Polska to dla nas rynek o strategicznym znaczeniu
Opinie i komentarze
Wybory wykorzystywane są do dezinformacji
Opinie i komentarze
Prezes Związku Cyfrowa Polska: Plan dla AI w Europie Środkowo-Wschodniej