Reklama

Usługi zaufania wchodzą w procesy biznesowe

Ze względu na dynamicznie zmieniające się uwarunkowania technologiczne i regulacje prawne, żadna firma nie może sobie pozwolić na bagatelizowanie ochrony interesów biznesowych w cyfrowym świecie – pisze Ewelina Chudy, ekspert usług zaufania Asseco Data Systems.

Publikacja: 17.10.2022 18:39

Usługi zaufania wchodzą w procesy biznesowe

Foto: Asseco

r c

Szybko postępująca globalizacja, nie tylko w obszarze biznesowym, ale i społecznym czy kulturowym, wymusza wymyślanie, planowanie i projektowanie technologii, która może być wykorzystana niezależnie od granic terytorialnych. Technologii, która będzie jednolita, bezpieczna i uniwersalna. Bezpieczeństwo tych procesów zapewniają usługi zaufania. Należy na nie patrzeć nie przez pryzmat samego narzędzia, ale jak na kluczowy element całego ekosystemu, jakim jest paperless, oraz wpływu, jaki narzędzia te mają na budowanie biznesu, gospodarki czy procesów administracyjnych. Ze względu na dynamicznie zmieniające się uwarunkowania technologiczne oraz obowiązujące regulacje prawne, żadna firma nie może sobie pozwolić na bagatelizowanie aspektów ochrony swoich interesów biznesowych w cyfrowym świecie.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie i komentarze
Polska buduje „suwerenny” superkomputer AI. Jeden z najsilniejszych w Europie
Opinie i komentarze
Małgorzata Starczewska-Krzysztoszek: Pieniądze to najmniejszy problem. W firmach brakuje świadomości
Opinie i komentarze
Czy zakupy zagranicznych komputerów kwantowych osłabią polski potencjał badawczy?
Opinie i komentarze
Monika Różycka: Zaufanie w czasach AI. Kto dziś prowadzi stado?
Opinie i komentarze
Michał Kanownik: To czas ogromnych szans, ale i dramatycznych wyzwań w cyfryzacji
Reklama
Reklama