Zarządzanie usługami IT fundamentem sprawnego działania organizacji

Zarządzanie usługami IT oraz ich automatyzacja pozwala na szybką i efektywną obsługę użytkowników, przeciwdziała przerwom w działaniu systemów informatycznych i ułatwia pracę zespołom wsparcia.

Publikacja: 13.11.2021 16:03

Zarządzanie usługami IT fundamentem sprawnego działania organizacji

Foto: Adobe Stock

Działy IT dostarczają użytkownikom wewnętrznym (pracownikom) i zewnętrznym różnego rodzaju usługi. Ażeby ich świadczenie było szybkie i sprawne potrzebne są narzędzia ITSM (IT Service Management) oparte na metodykach ITIL, modelu dobrych praktyk stosowanych do zarządzania usługami informatycznymi.

Implementacja ITSM pozwala na przejrzystą informację o całym środowisku IT, wspomaga zarządzanie incydentami, co sprzyja zachowaniu ciągłości działania IT i pozwala stworzyć efektywne service desk, gwarantujące szybkie rozwiązywanie problemów użytkowników.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Tylko 79 zł za pół roku czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Materiał Promocyjny
CEO Signal bije na alarm. Koniec szyfrowanych rozmów przez komunikatory?
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Oprogramowanie
Sztuczna inteligencja wydobywa wartość z danych
Materiał Partnera
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście