Reklama
Rozwiń
Reklama

Zarządzanie usługami IT fundamentem sprawnego działania organizacji

Zarządzanie usługami IT oraz ich automatyzacja pozwala na szybką i efektywną obsługę użytkowników, przeciwdziała przerwom w działaniu systemów informatycznych i ułatwia pracę zespołom wsparcia.

Publikacja: 13.11.2021 16:03

Zarządzanie usługami IT fundamentem sprawnego działania organizacji

Foto: Adobe Stock

Działy IT dostarczają użytkownikom wewnętrznym (pracownikom) i zewnętrznym różnego rodzaju usługi. Ażeby ich świadczenie było szybkie i sprawne potrzebne są narzędzia ITSM (IT Service Management) oparte na metodykach ITIL, modelu dobrych praktyk stosowanych do zarządzania usługami informatycznymi.

Implementacja ITSM pozwala na przejrzystą informację o całym środowisku IT, wspomaga zarządzanie incydentami, co sprzyja zachowaniu ciągłości działania IT i pozwala stworzyć efektywne service desk, gwarantujące szybkie rozwiązywanie problemów użytkowników.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Materiał Promocyjny
CEO Signal bije na alarm. Koniec szyfrowanych rozmów przez komunikatory?
Oprogramowanie
Sztuczna inteligencja wydobywa wartość z danych
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama