Zrobotyzowane punkty odbioru przyszłością e-commerce i e-grocery

Obecna branża przesyłek w dużej mierze funkcjonuje w oparciu o paczkomaty, które kilka lat temu zrewolucjonizowały rynek. Nadchodzi pora na kolejny krok,
bo branże e-commerce, convenience i e-grocery wciąż dynamicznie się rozwijają i mają wiele do zaoferowania.

Publikacja: 25.11.2019 18:23

Zrobotyzowane punkty odbioru przyszłością e-commerce i e-grocery

Foto: mat. pras.

Firma Retail Robotics (dawniej Aqmet) pracuje nad rozwiązaniami, które pomogą uwolnić i wykorzystać potencjał drzemiący w tych obszarach. O przedsięwzięciach opowiadają Marek Piotrowski – dyrektor marketingu oraz prezes firmy Łukasz Nowiński, który wcześniej miał swój duży udział we wprowadzaniu w Polsce znanej sieci paczkomatów InPost.

Flagowym produktem stworzonym przez Retail Robotics będzie zrobotyzowany punkt odbioru paczek ParcelHero wykorzystujący między innymi roboty kartezjańskie. Będzie on montowany w miejscach, w których do tej pory nie było to możliwe ze względu na zbyt małą przestrzeń, mowa przede wszystkim o sklepach typu convenience w kraju i za granicą.

Pozostało 84% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes Ludzie Startupy
Gigantyczna inwestycja w polski start-up. AI znad Wisły robi furorę w Ameryce
Biznes Ludzie Startupy
Polska firma rusza z ekspansją za oceanem. Jej AI wykrywa raka z wielką skutecznością
Biznes Ludzie Startupy
Polski start-up podbił USA i wzbudził kontrowersje. Teraz zainwestuje nad Wisłą
Biznes Ludzie Startupy
Zadbają o plony jak hinduska bogini. Polska firma odnowi ziemię
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Biznes Ludzie Startupy
Polska firma zaleje Chiny translatorami. To kolejny krok w światowej ekspansji