Płynąć pod prąd nie jest łatwo nawet wtedy, gdy sytuacja jest stabilna. W czasach niepewnych bycie „rebeliantem” wydaje się wyzwaniem ekstremalnym. Czy warto nim być? Może lepiej przeczekać, nie wychodzić poza schemat? Ile prawdy jest w stwierdzeniu, że „rebelianci” wygrywają, gdy potrzebne jest nieszablonowe myślenie? Skąd czerpać nadzieję na przyszłość?
Nie ma jednej definicji świata, dlatego w drodze do sukcesu biznesowego i społecznego warto spojrzeć na ludzi, którzy przełamują utarte schematy myślenia, sztywne procedury, niejasne strategie i strach przed niekonwencjonalnym działaniem. Takich, jak goście wydarzenia „Miasteczko Myśli” – „Czas rebeliantów”. Tym razem wraz z nimi poszukamy m.in. odpowiedzi na pytania: Jak połączyć rebelię z nadzieją? W jaki sposób wyrwać się z utartych kolein myślenia, oswoić strach przed niekonwencjonalnym działaniem? Skąd czerpać nadzieję na przyszłość i jak zaszczepić ją wśród pracowników pozostając wiarygodnym i uczciwym?
Zaproszenie do rozmów przyjęli: Julien Ducarroz, prezes Orange Polska, Pim de Morree, współautor koncepcji „Korporacyjni rebelianci”, Justyna Ciępka, General Manager LEGO Poland, Ukraine, Baltics, Jacek Kowalski, członek zarządu ds. Human Capital Orange Polska, prof. Jerzy Trzebiński, psycholog społeczny z Uniwersytetu SWPS, oraz Urszula Dudziak, wokalistka i kompozytorka jazzowa.
Rozmowy poprowadzą Olga Kozierowska, dziennikarka i założycielka Fundacji Sukces Pisany Szminką, oraz Weronika Wawrzkowicz, dziennikarka i twórczyni Rozmawiam, bo lubię.
Partnerami merytorycznymi wydarzenia są Orange Polska i ośrodek dialogu i analiz ThinkTank, a partnerami medialnymi są „Rzeczpospolita” i Magazyn Spider’s Web+.
Zapraszamy 26 lutego, start o 11.30, transmisja na miasteczkomysli.pl oraz na profilu Facebook @orangepolska
Materiał Promocyjny