Aktualizacja: 01.07.2025 00:25 Publikacja: 19.02.2019 09:26
Koncern McCormick postanowił połaczyć sztuczną inteligencję z kulinarną improwizacją. Efekty poznamy już w tym roku.
Foto: Adobe Stock
Firma od 130 lat firma sprzedaje te same mieszanki przypraw i według jej szefów czas na coś, czego jeszcze nie było. Pomaga jej w tym sztuczna inteligencja.
W ramach nowej linii smaków stworzono już m.in. mieszanki przypraw do takich potraw jak: Tuscan Chicken (kurczak po toskańsku), kiełbasa nowoorleańska i Bourbon Pork Tenderloin (polędwica wieprzowa o smaku burbona).
Amerykański superkomputer przeliczył bardzo szybko dane odnośnie zachowania reaktora jądrowego z kwantową dokład...
Sławosz Uznański-Wiśniewski został kolejnym Polakiem w historii, który poleciał w kosmos. 47 lat temu swój lot o...
Jednym z najmocniej zyskujących w ciągu ostatnich godzin „hasłem” wyszukiwanym w sieci w Polsce jest Gemini CLI....
Start rakiety Falcon 9 od rana przykuwał uwagę Polaków. W sieci ten temat zdominował ostatnie godziny. O co Pola...
Polska firma wypuszcza model językowy, który ma zrównać szanse mniejszych przedsiębiorstw oraz korporacji z potę...
Śmiercionośny grzyb, który przebył drogę z grobowca faraona do laboratorium w Pensylwanii, może stać się bronią...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas