Reklama

Sztuczna inteligencja wymyśla nowe zaskakujące smaki

Koncern McCormick z pomocą inżynierów IBM stworzył sztuczną inteligencję, która pomaga tworzyć nowe mieszanki przypraw. Mają trafić na rynek już w tym roku.

Publikacja: 19.02.2019 09:26

Koncern McCormick postanowił połaczyć sztuczną inteligencję
z kulinarną improwizacją. Efekty poznamy

Koncern McCormick postanowił połaczyć sztuczną inteligencję z kulinarną improwizacją. Efekty poznamy już w tym roku.

Foto: Adobe Stock

Firma od 130 lat firma sprzedaje te same mieszanki przypraw i według jej szefów czas na coś, czego jeszcze nie było. Pomaga jej w tym sztuczna inteligencja.

W ramach nowej linii smaków stworzono już m.in. mieszanki przypraw do takich potraw jak: Tuscan Chicken (kurczak po toskańsku), kiełbasa nowoorleańska i Bourbon Pork Tenderloin (polędwica wieprzowa o smaku burbona).

Pozostało jeszcze 89% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Technologie
Naukowcy odkryli nową wadę AI. Robi zaskakujące błędy
Technologie
To koniec pracy ludzi na liniach produkcyjnych. Ten koncern zamieni ich na humanoidy
Technologie
To rewolucja w stoczniach. Niezwykle wytrzymały kadłub z drukarki 3D gotowy w cztery dni
Technologie
Co dziesiąty wystąp! Badacze MIT ujawniają, ilu pracowników już dziś może zastąpić AI
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Technologie
Konkurs na technologiczne słowo roku rozstrzygnięty. Silne piętno AI
Materiał Promocyjny
Nowa era budownictwa: roboty w służbie ludzi i środowiska
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama