Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 15.10.2025 00:51 Publikacja: 20.05.2019 10:26
Dzięki kamerom i zaawansowanej analityce danych nowoczesne ekrany w punktach sprzedaży są w stanie na bieżąco dostosowywać wyświetlane treści do profilu klienta. Takie personalizowane promocje są w stanie zwiększyć sprzedaż – przekonuje Samsung.
Foto: mat. pras.
Przykładem są nowoczesne ekrany LCD i LED, które mogą nie tylko wyświetlać informacje o produktach i promocjach, ale również angażować konsumentów, a także zbierać cenne i – co istotne – zanonimizowane dane o klientach. Eksperci mówią wprost: digital signage to przyszłość handlu detalicznego, a tzw. triggering i audience measurement (analiza upodobań konsumentów) to mechanizmy, z których dotąd głównie korzystać mogli sprzedawcy internetowi.
Co więcej, ekran dotykowy w sklepie pozwala rozszerzyć jego ofertę i połączyć świat offline z online. Digital signage umożliwia więc przenikanie się e-commerce i tradycyjnego handlu.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
To może być tkanina przyszłości. Naukowcy opracowali rewolucyjny materiał, który przekształca odzież w interakty...
Uchodzą za najbardziej odpornych na AI i jej destrukcyjny wpływ na miejsca pracy. Tymczasem hydraulicy, elektryc...
Sam się naprawia, działa jak bateria i pochłania CO₂. Odkrycie naukowców MIT może odmienić nie tylko przyszłość...
Amerykańscy naukowcy znaleźli sposób, by kierowcy elektryków nie musieli szukać stacji ładowania. Ich pomysł jes...
Pracownicy korzystają z narzędzi AI, które nie zostały zatwierdzone przez firmy. To tzw. shadow AI, który – jak...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas