Sztuczna inteligencja poleci, jakie ubranie kupić

Branża odzieżowa inwestuje w technologie na dużą skalę. Firmy chcą m.in. wykorzystywać algorytmy opierające się na sztucznej inteligencji. Dzięki szybkiej analizie danych można przyspieszyć szereg operacji związanych z zamówieniami, czy dostawami.

Publikacja: 24.09.2018 19:30

Sztuczna inteligencja poleci, jakie ubranie kupić

Foto: cyfrowa.rp.pl

Powodów takiego przyspieszenia jest kilka, część firm walczy w ten sposób ze spowolnieniem sprzedaży w stacjonarnych salonach, inni chcą jeszcze przyspieszyć integrację sprzedaży tradycyjnej z internetową. Dochodzi też zmiana zwyczajów konsumenckich, a także wchodzenie na rynek ubrań, które wykorzystują technologię, np. same łączą się z internetem.

Dla wielu firm z branży dostatecznym wyzwaniem było uruchomienie sklepu internetowego, ale konkurencja wymusza bardziej zaawansowane projekty. Wszyscy chcą wykorzystywać algorytmy opierające się na sztucznej inteligencji. Dzięki szybkiej analizie danych można przyspieszyć szereg operacji związanych z zamówieniami, dostawami itp.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Subskrybuj
gazeta
Technologie
Właściciel wyszukiwarki zainwestuje w elektrownie atomowe. Pojawił się „pożeracz energii”
Technologie
„Rozmowa" z psem i kotem? Właśnie pada bariera w komunikacji
Technologie
Jest najszybszy na świecie. Może dać Chinom podwodną dominację
Technologie
To największy elektryczny pojazd na świecie. Same baterie ważą 250 ton
Technologie
Rząd chce wyciągnąć z dołka polskie innowacje. Powstała specgrupa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem