Sztuczna inteligencja poleci, jakie ubranie kupić

Branża odzieżowa inwestuje w technologie na dużą skalę. Firmy chcą m.in. wykorzystywać algorytmy opierające się na sztucznej inteligencji. Dzięki szybkiej analizie danych można przyspieszyć szereg operacji związanych z zamówieniami, czy dostawami.

Publikacja: 24.09.2018 19:30

Sztuczna inteligencja poleci, jakie ubranie kupić

Foto: cyfrowa.rp.pl

Powodów takiego przyspieszenia jest kilka, część firm walczy w ten sposób ze spowolnieniem sprzedaży w stacjonarnych salonach, inni chcą jeszcze przyspieszyć integrację sprzedaży tradycyjnej z internetową. Dochodzi też zmiana zwyczajów konsumenckich, a także wchodzenie na rynek ubrań, które wykorzystują technologię, np. same łączą się z internetem.

Dla wielu firm z branży dostatecznym wyzwaniem było uruchomienie sklepu internetowego, ale konkurencja wymusza bardziej zaawansowane projekty. Wszyscy chcą wykorzystywać algorytmy opierające się na sztucznej inteligencji. Dzięki szybkiej analizie danych można przyspieszyć szereg operacji związanych z zamówieniami, dostawami itp.

Pozostało 84% artykułu
Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl!

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Technologie
Koniec dominacji Google? Twórca ChatGPT wprowadza wyjątkową wyszukiwarkę z AI
Technologie
Sparaliżowany sportowiec niósł ogień olimpijski. Egzoszkielety dokonują cudów
Technologie
Supermoc dla wszystkich. Rewolucyjne rozwiązanie da niezwykłą siłę i szybkość
Technologie
Sztuczna inteligencja miała tylko pomagać, a zabiera pracę. Oni cierpią najbardziej
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Technologie
Te roboty mają być jak ludzie. Elon Musk podał datę ich wprowadzenia