Reklama
Rozwiń
Reklama

BMW postawił na komputery kwantowe. Duże oszczędności

Niemiecki koncern wykorzystuje urządzenia Honeywell, aby znaleźć najlepszy czas na zakup komponentów.

Publikacja: 30.01.2021 10:04

BMW Vision M Next

BMW Vision M Next

Foto: BMW, YouTube

BMW wykorzystuje obliczenia kwantowe, aby zoptymalizować swoje łańcuchy dostaw – pisze portal engadget.com. Niemiecki producent samochodów rozpoczął testowanie komputerów i systemów Honeywell, aby szybciej i lepiej określić, jakie komponenty musi kupić we właściwym czasie, bez zakłócania ciągłości produkcji. Kwantowe systemy będą w stanie zoptymalizować zamówienie nie tylko pod względem czasowym, ale także cenowym i skorelować zakupu najtańszych i najbardziej optymalnie czasowo dostarczanych części do produkcji samochodów BMW. Pozwoli to koncernowi zarówno na oszczędność czasu jak i pieniędzy, a także zapobiec pustkom lub nadmiarowi części w magazynach fabryk.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Technologie
Bot pomógł zajść w ciążę. To pierwszy taki przypadek. AI wyleczy niepłodność?
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Technologie
Czy AI zastąpi obsługę klienta? Chatbot zaczął przeklinać i nazwał się bezużytecznym
Technologie
„On mnie rozumie, rodzice nie". Nastolatki uciekają do chatbotów AI, a eksperci biją na alarm
Technologie
AI nie słucha ludzi, którzy chcą ją wyłączyć. Zaskakujące wyniki testów
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Technologie
Tak „doktor Bot” leczy Polaków. Czy AI zastąpi lekarza?
Reklama
Reklama