Reklama
Rozwiń
Reklama

Tą wieprzowiną nie pogardzą Żydzi i muzułmanie

Sztuczne mięso powstało dla wegan i wegetarian. Jednak to nie oni najczęściej wybierają hamburgery i parówki wyglądające i smakujące jak prawdziwe.

Publikacja: 09.02.2020 22:18

Po alternatywę dla mięsa sięgają głównie tzw. milenialsi, osoby urodzone w latach 1981 – 1996

Po alternatywę dla mięsa sięgają głównie tzw. milenialsi, osoby urodzone w latach 1981 – 1996

Foto: Bloomberg

Sztuczne mięso tak naprawdę podbiło serca i talerze mięsożerców. Impossible Foods zrobił furorę swoim roślinnym mięsem na targach CES w 2019 i 2020 roku. Ich najwięksi w USA konkurenci Beyond Meat i Incogmeato także produkują coś, co wygląda jak mięso i smakuje jak mięso.

Jednak według badania firmy analitycznej NPD Group aż 90 procent konsumentów „mięsa z probówki” to osoby, które jedzą i lubią mięso.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Technologie
Tajemnica długowieczności. Sensacyjne wyniki badania naukowców
Technologie
Przełom w ochronie balistycznej. Chińska tkanina bije kevlar na głowę
Technologie
To miał być triumf rosyjskiej AI i robotyki. Skończyło się katastrofą
Technologie
Co szykuje chińska armia? Atomowy lotniskowiec z działem hipersonicznym i laserami
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Technologie
OpenAI zmienia zasady gry. GPT-5.1 ma być inteligentniejszy i bardziej ludzki
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama