Firma od 130 lat firma sprzedaje te same mieszanki przypraw i według jej szefów czas na coś, czego jeszcze nie było. Pomaga jej w tym sztuczna inteligencja.
W ramach nowej linii smaków stworzono już m.in. mieszanki przypraw do takich potraw jak: Tuscan Chicken (kurczak po toskańsku), kiełbasa nowoorleańska i Bourbon Pork Tenderloin (polędwica wieprzowa o smaku burbona).
Szybciej i taniej
Nie chodzi tylko o tworzenie niecodziennych smaków, mocno działających na ludzkie kubki smakowe, ale także o skrócenie czasu koniecznego do opracowania nowych receptur. Do 2021 roku koncern chce polegać wyłącznie na SI w opracowywaniu receptur nowych produktów. McCormick produkuje nie tylko mieszanki przypraw, ale także sosy, ketchupy i musztardy oraz wiele innych smakowych dodatków spożywczych oraz gotowe dania. Ograniczenie czasu opracowywania nowych receptur przekłada się na znaczące obniżenie kosztów.
CZYTAJ TAKŻE: Wyścig po sztuczną inteligencję bez Polski
System SI – nazywany platforma ONE – otrzymał mnóstwo danych na temat surowych składników, mieszanek przypraw, sprzedaży i trendów oraz prognoz, a także preferencji klientów, zebranych w trakcie testów konsumenckich. Dane pochodzą z ostatnich 40 lat. Program ma samodzielnie opracowywać nowe składy mieszanek przypraw.