Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 16.06.2025 11:18 Publikacja: 09.05.2024 07:55
Popyt na pracowników z branży kreatywnej stopniał. Po części to konsekwencja sytuacji rynkowej, związanej z redukcją budżetów marketingowych, ale przyłożyła się też do tego popularność AI
Foto: AdobeStock
Copywriterzy, specjaliści od SEO czy twórcy treści to prawdopodobnie jedne z pierwszych w naszym kraju ofiar boomu na technologie wykorzystujące inteligentne algorytmy. Z najnowszych analiz portalu pracy Rocketjobs.pl wynika, iż coraz mniej firm poszukuje kandydatów na takie stanowiska. Nie powinno to jednak dziwić, bo – wedle badań Cpl Poland – około 80 proc. pracowników obawia się, że to właśnie branża copywriterska jest tą najbardziej zagrożoną przez AI.
Chińczycy testują nowy sposób dostarczania przesyłek – za pomocą rakiet wielokrotnego użytku. Jeśli projekt się...
Po niemal półwieczu przerwy Polska ponownie wysyła w kosmos swojego astronautę. Sławosz Uznański-Wiśniewski weźm...
Amerykański koncern ogłosił ambitny plan budowy pierwszego wielkoskalowego, odpornego na błędy komputera kwantow...
Chiny wyłączyły szereg funkcji w najpopularniejszych aplikacjach wykorzystujących sztuczną inteligencję, by walc...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Humanoidy są co najmniej pięć lat „od swojego momentu iPhone’a”, czyli masowej komercjalizacji - uważa czołowy c...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas