Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 08.07.2025 16:56 Publikacja: 09.05.2024 07:55
Popyt na pracowników z branży kreatywnej stopniał. Po części to konsekwencja sytuacji rynkowej, związanej z redukcją budżetów marketingowych, ale przyłożyła się też do tego popularność AI
Foto: AdobeStock
Copywriterzy, specjaliści od SEO czy twórcy treści to prawdopodobnie jedne z pierwszych w naszym kraju ofiar boomu na technologie wykorzystujące inteligentne algorytmy. Z najnowszych analiz portalu pracy Rocketjobs.pl wynika, iż coraz mniej firm poszukuje kandydatów na takie stanowiska. Nie powinno to jednak dziwić, bo – wedle badań Cpl Poland – około 80 proc. pracowników obawia się, że to właśnie branża copywriterska jest tą najbardziej zagrożoną przez AI.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Niezwykłe sceny, mroczne obrazy i rollercoaster efektów, które możemy oglądać w klipie Futurama 3 Quebonafide by...
Technologia, którą właśnie ujawnił chiński gigant Huawei, ma szansę zrewolucjonizować sektor elektromobilności i...
Firma Anthropic, która zaprzęgła swoją sztuczną inteligencję do prowadzenia działalności gospodarczej, poniosła...
Nie USA, nie Chiny, ale Australia dokonała przełomu, który może zmienić cały przemysł elektroniczny. Mikroproces...
W ciągu kilku tygodni zespół The Velvet Sundown zdobył setki tysięcy słuchaczy na Spotify. Kapela zyskała dużą p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas