Reklama
Rozwiń
Reklama

Ta znana firma zamierza uderzyć w Facebooka. Technologiczny przełom?

Firma stojąca za platformą Snapchat, popularnym głównie wśród nastolatków komunikatorem, włącza się do rywalizacji na rynku wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości.

Publikacja: 23.09.2024 21:40

Wojna na rynku rozszerzonej rzeczywistości – rękawicę koncernowi Meta rzuca właśnie Snapchat

Wojna na rynku rozszerzonej rzeczywistości – rękawicę koncernowi Meta rzuca właśnie Snapchat

Foto: spectacles

Serwis, na którym użytkownicy mogą robić zdjęcia, nagrywać filmy, dodawać tekst lub rysunki, wypuści na rynek własne gogle AR/VR. A właściwie znacznie bardziej poręczne i wielofunkcyjne urządzenie. To okulary AR Spectacles, które Snap reklamuje jako coś bardziej naturalnego i wygodnego niż typowe gogle, jak np. Oculus koncernu Meta.

Co wyróżnia gogle Snapa?

Pozostało jeszcze 89% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Technologie
„On mnie rozumie, rodzice nie". Nastolatki uciekają do chatbotów AI, a eksperci biją na alarm
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Technologie
AI nie słucha ludzi, którzy chcą ją wyłączyć. Zaskakujące wyniki testów
Technologie
Tak „doktor Bot” leczy Polaków. Czy AI zastąpi lekarza?
Technologie
ChatGPT, Gemini i inne boty AI to wyjątkowo groźne lizusy. Naukowcy biją na alarm
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Technologie
Polskie firmy coraz częściej myślą o suwerenności cyfrowej
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama