Reklama
Rozwiń

nju.mobile – tania marka w Grupie TP

Narzekająca na wojnę cenową grupa teraz sama zawalczy ceną. Projekt, który odpali pod nową marką menedżerowie Orange określają mianem „low costu”.

Publikacja: 22.04.2013 15:58

Dziś, na dzień przed publikacją wyników za I kwartał 2013 r. Grupa TP (Orange Polska) poinformowała o wprowadzeniu na rynek nowej marki: nju.mobile.

Kształt oferty i cenniki znane będą dopiero za kilka dni. Oficjalny start projektu zapowiedziano na czwartek. Cen więc nie znamy. Wiadomo tylko, że przedstawiciele grupy mówią o nowym projekcie „low cost”, a z rynku płyną głosy, że pojawi się oferta głosowo-smsowa no-limit za 40 zł.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play