Reklama

IDC: duże wyświetlacze zdobywają rynek

Publikacja: 12.09.2014 08:14

Firma analityczna IDC przeanalizowała rynek nowych urządzeń typu phablet. Z raportu wynika, że ich sprzedaż w całym 2014 roku będzie wyższa niż sprzedaż laptopów i wyniesie około 175 mln egzemplarzy.

W kolejnych latach segment tego typu urządzeń będzie rósł jeszcze dynamiczniej. W 2015 roku badacze szacują, że do rąk konsumentów trafi około 318 mln sztuk. Dla porównania szacunki dotyczące sprzedaży tabletów mówią o 233 mln. Tendencję zmiany zachowań zakupowych światowych konsumentów widać już w bieżącym roku. Częściej kupujący decydują się na phablet, którego wyświetlacz ma od 5,5 do 7 cali, niż na mały tablet.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama