Netia z nowym serwisem internetowym dla klientów indywidualnych. Zapowiada nową ofertę

Publikacja: 14.08.2019 17:35

Netia, stacjonarny operator telekomunikacyjny z grupy Cyfrowy Polsat, poinformowała w środę, że uruchomiła nową stronę internetową dla klientów indywidualnych.

Telekom zapewnia, że „nowa platforma została zaprojektowana w kompleksowym procesie badania potrzeb oraz zachowań użytkowników”. Chwali się także, że strona internetowa „wykorzystuje najnowocześniejsze rozwiązania w zakresie zarządzania doświadczeniem w kanałach cyfrowych oraz nowoczesne rozwiązania e-commerce”. Mają one zwiększyć efektywność sprzedaży on-line bogatej oferty Netii.

– Serwis przeznaczony jest zarówno dla klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorców oraz firm sektora SOHO (Small Office Home Office). Po wdrożeniu nowej struktury ofertowej, wprowadzeniu nowej strategii komunikacyjnej, pojawienie się nowej strony internetowej, jest realizacją kolejnego elementu strategii jaką realizujemy w obszarze klientów indywidualnych – wyjaśnia cytowany w komunikacie Tomasz Dakowski, dyrektor generalny B2C w Netii.

Dakowski zapowiada jednocześnie nową ofertę.

– Zależało nam aby nasza nowa strona internetowa była dostępna dla klientów przed startem jesiennej oferty, która z całą pewnością zainteresuje nie tylko studentów, ale wszystkich którym zależy na szybkim internecie, bogatej ofercie TV oraz umowie na krótki okres – powiedział Tomasz Dakowski.

– Wdrożenie nowej platformy pozwoli nam jeszcze skuteczniej prezentować bogatą ofertę Netii, a naszym klientom ułatwi wybór. Nowa strona to nie tylko front zgodny z najnowszymi trendami, przystosowany do obsługi klientów niepełnosprawnych, to również zaawansowane narzędzia personalizacji i automatyzacji – dodał Michał Trębicki, Szef eCommerce B2C w Netii.

Rozwiązanie bazuje na platformie Kentico wdrożyła firma Infinity Group. Nie zdradzono kosztu inwestycji.

Z technicznego punktu widzenia, jest to system CMS (ang. customer management system) z rozbudowanymi funkcjami marketing automation i lead generation.

Telekom liczy, że dzięki temu narzędziu będzie mógł szybko zmieniać zawartość i kształt serwisu, prowadzić spersonalizowaną komunikację i realizować kampanie marketingowe z wykorzystaniem zaawansowanych procesów tzw. marketing automation i lead generation.

Netia, stacjonarny operator telekomunikacyjny z grupy Cyfrowy Polsat, poinformowała w środę, że uruchomiła nową stronę internetową dla klientów indywidualnych.

Telekom zapewnia, że „nowa platforma została zaprojektowana w kompleksowym procesie badania potrzeb oraz zachowań użytkowników”. Chwali się także, że strona internetowa „wykorzystuje najnowocześniejsze rozwiązania w zakresie zarządzania doświadczeniem w kanałach cyfrowych oraz nowoczesne rozwiązania e-commerce”. Mają one zwiększyć efektywność sprzedaży on-line bogatej oferty Netii.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Telekomunikacja
Eldorado 5G dobiega końca, a firmy tną etaty. Co z Polską?
Materiał Promocyjny
Wykup samochodu z leasingu – co warto wiedzieć?
Telekomunikacja
Do kogo przenoszą się klienci sieci komórkowych. Jest największy przegrany
Telekomunikacja
To już wojna w telefonii na kartę. Sieci komórkowe mają nowy haczyk na klientów
Telekomunikacja
Polski internet mobilny właśnie mocno przyspieszył. Efekt nowego pasma 5G
Materiał Promocyjny
Jak kupić oszczędnościowe obligacje skarbowe? Sposobów jest kilka
Telekomunikacja
Nowy lider wyścigu internetowych grup w Polsce. Przełomowy moment dla Polsatu