Płatnej telewizji ubyło w Polsce 3 mln klientów. Nadzieja kablówek nie tylko w prawach fizyki

Operatorzy telewizji kablowych szukają sposobów na przetrwanie globalnej konkurencji o widza. Ich oręż to coraz częściej światłowód. Czy boją się Netfliksa i 5G?

Publikacja: 13.01.2020 21:00

Płatnej telewizji ubyło w Polsce 3 mln klientów. Nadzieja kablówek nie tylko w prawach fizyki

Foto: Fotorzepa/ Jerzy Dudek

Znany za Atlantykiem trend rezygnacji z płatnej telewizji w ukształtowanym modelu bogatych ale sztywnych pakietów, tzw. cord cutting (odcinanie kabla), zaczyna być widoczny w Polsce.

Wavemaker: stabilność, która nie cieszy

Pozostało jeszcze 98% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa