Reklama
Rozwiń
Reklama

Raport: w 2010 usługi najważniejsze

Hardware odchodzi w zapomnienie, coraz bardziej liczy się software i usługi. To zjawisko będzie według Informa Telecoms & Media będzie wyznaczać kierunek rozwoju branży telekomunikacyjnej w 2010 r.

Publikacja: 23.12.2009 00:00

 Według firmy badawczej, kluczowymi trendami branży telco w 2010 r. będą widgety, naziemny broadband, Pay TV, separacja funkcjonalna, technologia LTE, IPTV, sklepy z aplikacjami, outsourcing i dzielenie się infrastrukturą sieciową, telewizja wysokiej rozdzielczości oraz zaawansowane usługi zarządzania kontaktami i książką adresową użytkownika.

Widgety, czyli niewielkie aplikacje przeznaczone zwykle do wykonywania jednej, określonej funkcji, staną się jednym z podstawowych narzędzi, w jaki dostawcy usług telekomunikacyjnych będą starali się udoskonalać jakość doświadczenia użytkownika.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama