Aktualizacja: 23.04.2025 20:47 Publikacja: 23.12.2009 00:00
Według firmy badawczej, kluczowymi trendami branży telco w 2010 r. będą widgety, naziemny broadband, Pay TV, separacja funkcjonalna, technologia LTE, IPTV, sklepy z aplikacjami, outsourcing i dzielenie się infrastrukturą sieciową, telewizja wysokiej rozdzielczości oraz zaawansowane usługi zarządzania kontaktami i książką adresową użytkownika.
Widgety, czyli niewielkie aplikacje przeznaczone zwykle do wykonywania jednej, określonej funkcji, staną się jednym z podstawowych narzędzi, w jaki dostawcy usług telekomunikacyjnych będą starali się udoskonalać jakość doświadczenia użytkownika.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas