Telefonia Dialog poinformowała o starcie usług telefonii komórkowej pod własną marką Diallo. Usługi – post-padi i pre-paid – będą sprzedawane od najbliższego poniedziałku. Spółka odmawia podania jakichkolwiek szczegółów swojej oferty.Według naszych informacji skierowana będzie przede wszystkim do własnej bazy abonenckiej, aczkolwiek dostępna dla każdego zainteresowanego. Na początku spółka uruchomi usługi głosowe. Abonamentowy dostęp do Internetu ma się pojawić w ofercie nieco później. Dialog będzie oferował abonentom telefony komórkowe, choć jeszcze nie wiadomo w jakim wyborze.

Telefonia Dialog podpisała umowę MVNO z Polkomtelem jeszcze w grudniu 2007 r. Nie spieszyła się jednak z uruchomieniem usług komórkowych pod własną marką. Przez pewien czas zarząd spółki kwestionował nawet sens takiego posunięcia. W mijającym roku jednak kolejni operatorzy sieci stacjonarnych zaczęli wchodzić na rynek usługi mobilnych: m.in. Netia, Multimedia Polska, Inea. Przymierza się do tego również druga co do wielkości sieć kablowa w Polsce Vectra.

Na koniec III kwartału 2009 r. w sieci Dialogu dzwoniło 465 tys. linii. W sieci TP (dzięki usłudze WLR) operator obsługiwał kolejne 239 tys. klientów.