Reklama
Rozwiń
Reklama

Badanie: nie wszyscy użytkownicy chcą mobilnego internetu

Zaskakujące wyniki przyniosło badanie rynku mobilnego internetu przeprowadzone w Wielkiej Brytanii i USA przez Voltanis Systems.

Publikacja: 11.02.2010 00:00

Okazało się, że w Wielkiej Brytanii 33 proc. użytkowników telefonów umożliwiających dostęp do internetu w ogóle nie wykorzystuje tej funkcji swojego urządzenia. W USA w podobny sposób postępuje 25 proc. abonentów.

Sondaż, przeprowadzony na 2,2 tys. Brytyjczyków i 2,1 tys. Amerykanów ujawnił także, że większość (51 proc.) użytkowników smartfonów, którzy korzystają z mobilnej sieci, surfuje w niej nie dłużej niż 3 minuty jednorazowo, zazwyczaj poszukując jednej, konkretnej informacji. Częściej niż raz dziennie do sieci w telefonie zagląda tylko 13 proc. użytkowników.
Blisko połowa abonentów (49 proc.) opowiada się za wprowadzeniem płaskich stawek za transfer danych.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama