Reklama

TP skraca okres bez abonamentu w usługach TV i zmienia strukturę sprzedaży

Publikacja: 05.03.2010 00:00

Do 6 miesięcy TP skróciła w [link=http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_ind/telewizja/now_tv/687755/]najnowszej promocji[/link] okres bezabonamentowy dla klientów, którzy kupią jej pakiety telewizyjne. Od października 2009 r. obowiązywała promocja, w ramach której okresy bez abonamentu trwały 10 miesięcy. W obu przypadkach dotyczyły klientów, którzy zdecydowali się zawrzeć 24-miesięczny kontrakt na usługi telewizyjne.

– Zależy nam na promowaniu ściśle określonych pakietów TV. Obniżona została znacznie cena pakietów po okresie darmowym, np w pakiecie maksymalnym, czyli pakiet L+HBO+Orange Sport cena została obniżona z 94,90 zł na 69,90 przez cały kontrakt. Jest to rezultat prostej informacji zwrotnej od klientów, którzy oczekują bogatych pakietów w niższej cenie. Ta promocja adresuje tą potrzebę – mówi Paweł Galej – szef oferty TV w grupie TP. Statystycznie ceny pakietów w nowej promocji spadną o około 2 zł. W bieżącej promocji jest ich jednak tylko 4. W poprzedniej operator oferował 9. W przeciwieństwie do poprzedniej promocji pakiety premium (HBO i Orange Sport) sprzedawane są tylko razem.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama