Do 6 miesięcy TP skróciła w [link=http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_ind/telewizja/now_tv/687755/]najnowszej promocji[/link] okres bezabonamentowy dla klientów, którzy kupią jej pakiety telewizyjne. Od października 2009 r. obowiązywała promocja, w ramach której okresy bez abonamentu trwały 10 miesięcy. W obu przypadkach dotyczyły klientów, którzy zdecydowali się zawrzeć 24-miesięczny kontrakt na usługi telewizyjne.

– Zależy nam na promowaniu ściśle określonych pakietów TV. Obniżona została znacznie cena pakietów po okresie darmowym, np w pakiecie maksymalnym, czyli pakiet L+HBO+Orange Sport cena została obniżona z 94,90 zł na 69,90 przez cały kontrakt. Jest to rezultat prostej informacji zwrotnej od klientów, którzy oczekują bogatych pakietów w niższej cenie. Ta promocja adresuje tą potrzebę – mówi Paweł Galej – szef oferty TV w grupie TP. Statystycznie ceny pakietów w nowej promocji spadną o około 2 zł. W bieżącej promocji jest ich jednak tylko 4. W poprzedniej operator oferował 9. W przeciwieństwie do poprzedniej promocji pakiety premium (HBO i Orange Sport) sprzedawane są tylko razem.

– Średnia pakietów w promocji jest niższa, jednak dzięki promowaniu ściśle określonych pakietów struktura sprzedaży ulegnie zmianie. Dzięki temu klient otrzyma bogatszą ofertę przy tej samej lub niższej cenie, a dodatkowo zgodnie z naszymi kalkulacjami ARPU na nowych Klientach znacznie wzrośnie. Oczywiście, bedzie to efekt zmiany stuktury sprzedawanych pakietów – mówi Paweł Galej.