Reklama
Rozwiń
Reklama

TP skraca okres bez abonamentu w usługach TV i zmienia strukturę sprzedaży

Publikacja: 05.03.2010 00:00

Do 6 miesięcy TP skróciła w [link=http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_ind/telewizja/now_tv/687755/]najnowszej promocji[/link] okres bezabonamentowy dla klientów, którzy kupią jej pakiety telewizyjne. Od października 2009 r. obowiązywała promocja, w ramach której okresy bez abonamentu trwały 10 miesięcy. W obu przypadkach dotyczyły klientów, którzy zdecydowali się zawrzeć 24-miesięczny kontrakt na usługi telewizyjne.

– Zależy nam na promowaniu ściśle określonych pakietów TV. Obniżona została znacznie cena pakietów po okresie darmowym, np w pakiecie maksymalnym, czyli pakiet L+HBO+Orange Sport cena została obniżona z 94,90 zł na 69,90 przez cały kontrakt. Jest to rezultat prostej informacji zwrotnej od klientów, którzy oczekują bogatych pakietów w niższej cenie. Ta promocja adresuje tą potrzebę – mówi Paweł Galej – szef oferty TV w grupie TP. Statystycznie ceny pakietów w nowej promocji spadną o około 2 zł. W bieżącej promocji jest ich jednak tylko 4. W poprzedniej operator oferował 9. W przeciwieństwie do poprzedniej promocji pakiety premium (HBO i Orange Sport) sprzedawane są tylko razem.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Kiedy obawy rosną, liczy się realne wsparcie
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama