Reklama
Rozwiń
Reklama

TP skraca okres bez abonamentu w usługach TV i zmienia strukturę sprzedaży

Publikacja: 05.03.2010 00:00

Do 6 miesięcy TP skróciła w [link=http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_ind/telewizja/now_tv/687755/]najnowszej promocji[/link] okres bezabonamentowy dla klientów, którzy kupią jej pakiety telewizyjne. Od października 2009 r. obowiązywała promocja, w ramach której okresy bez abonamentu trwały 10 miesięcy. W obu przypadkach dotyczyły klientów, którzy zdecydowali się zawrzeć 24-miesięczny kontrakt na usługi telewizyjne.

– Zależy nam na promowaniu ściśle określonych pakietów TV. Obniżona została znacznie cena pakietów po okresie darmowym, np w pakiecie maksymalnym, czyli pakiet L+HBO+Orange Sport cena została obniżona z 94,90 zł na 69,90 przez cały kontrakt. Jest to rezultat prostej informacji zwrotnej od klientów, którzy oczekują bogatych pakietów w niższej cenie. Ta promocja adresuje tą potrzebę – mówi Paweł Galej – szef oferty TV w grupie TP. Statystycznie ceny pakietów w nowej promocji spadną o około 2 zł. W bieżącej promocji jest ich jednak tylko 4. W poprzedniej operator oferował 9. W przeciwieństwie do poprzedniej promocji pakiety premium (HBO i Orange Sport) sprzedawane są tylko razem.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama