Reklama
Rozwiń
Reklama

Facebook: letnia aktywizacja fanów przez telekomy

Publikacja: 12.08.2014 12:29

Comiesięczne zestawienia Sotrendera dotyczące aktywności firm i marek na Facebooku, wskazują, że również w pozornie martwym informacyjnie sezonie wakacyjnym można zyskiwać fanów.

W lipcu swoje pierwsze miejsce w zestawieniu popularności obronili bohaterowie reklam Orange Polska: Serce i Rozum. Spośród ponad 12 milionów użytkowników portalu społecznościowego w kraju 2,4 mln „lubi” maskotki telekomu.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama