Reklama
Rozwiń

Facebook: letnia aktywizacja fanów przez telekomy

Publikacja: 12.08.2014 12:29

Comiesięczne zestawienia Sotrendera dotyczące aktywności firm i marek na Facebooku, wskazują, że również w pozornie martwym informacyjnie sezonie wakacyjnym można zyskiwać fanów.

W lipcu swoje pierwsze miejsce w zestawieniu popularności obronili bohaterowie reklam Orange Polska: Serce i Rozum. Spośród ponad 12 milionów użytkowników portalu społecznościowego w kraju 2,4 mln „lubi” maskotki telekomu.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości