Comiesięczne zestawienia Sotrendera dotyczące aktywności firm i marek na Facebooku, wskazują, że również w pozornie martwym informacyjnie sezonie wakacyjnym można zyskiwać fanów.
W lipcu swoje pierwsze miejsce w zestawieniu popularności obronili bohaterowie reklam Orange Polska: Serce i Rozum. Spośród ponad 12 milionów użytkowników portalu społecznościowego w kraju 2,4 mln „lubi” maskotki telekomu.
Drugim najbardziej lubianym operatorem jest Play, którego licznik zatrzymał się w końcu lipca na 2,19 mln fanów, co oznacza ponad 14 tysięcy nowych podglądających poczynania fioletowego operatora w ciągu miesiąca.
Kolejne w zestawieniu są Orange, Plus, Heyah, T-Mobile, Cyfrowy Polsat i Nju mobile. Wysokie, 15. miejsce w zestawieniu zajmuje kolejne subkonto Orange – Orange Film, który zgromadził 61,7 tys. miłośników.
Najwięcej fanów w ciągu miesiąca zyskał profil UPC Polska: aż 5 proc. w stosunku do swojego wyniku w czerwcu i zakończył lipiec z 87 tys. kliknięć „Lubię to”. Mimo to marka nie zmieniła pozycji w ogólnym rankingu i wciąż zajmuje 14 miejsce wśród najpopularniejszych marek telekomunikacyjnych.