Reklama
Rozwiń
Reklama

Wielcy nadawcy nie chcą tworzyć serwisów konkurencyjnych dla Netfliksa

Wielcy nadawcy nie są przekonani do udostępniania pakietów swoich stacji w sieci niezależnie od pakietów płatnych telewizji. Ani HBO ani Fox International Channels ani AXN nie chcą na razie tworzyć platform internetowych niezależnych od pakietów tradycyjnych płatnych telewizji. W planach gigantów jest natomiast rozwijanie oferty on-line dla widzów płatnej telewizji w ramach nowych porozumień i partnerstw.

Publikacja: 08.10.2014 08:00

Większość czasu spędzanego na oglądaniu treści telewizyjnych widzowie wciąż spędzają przed tradycyjnym telewizorem. – 96-98 proc. czasu spędzanego na oglądaniu materiałów telewizyjnych  w Europie wciąż  spędza się przed tradycyjną linearną telewizją , choć oczywiście widzimy ogromne wzrosty w oglądaniu materiałów telewizyjnych na innych urządzeniach – mówił Carlos Ortega, szef Fox International Channels w naszym regionie, na zakończonej w czwartek 41 Międzynarodowej Konferencji i Wystawie Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama