Reklama
Rozwiń

SLA UPC dla małych firm

Publikacja: 14.10.2014 07:48

UPC Polska poinformowało o nowej usłudze dla małych firm: Gwarancja Świadczonych Usług (SLA) (regulamin).

Jak informuje kablówka, jej SLA ma dwa warianty: jeden przewiduje przywrócenie działania usług w maksymalnym czasie do 6 godzin (opłata 59 zł), drugi – w ciągu 12 godzin (19 zł). Przy czym operator nie zapewnia napraw w nocy i nie wlicza tych godzin do maksymalnego czasu, w jakim zobowiązuje się do usunięcia awarii. Można na to liczyć w godzinach: 7.00-22.00.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama