SLA UPC dla małych firm

Publikacja: 14.10.2014 07:48

UPC Polska poinformowało o nowej usłudze dla małych firm: Gwarancja Świadczonych Usług (SLA) (regulamin).

Jak informuje kablówka, jej SLA ma dwa warianty: jeden przewiduje przywrócenie działania usług w maksymalnym czasie do 6 godzin (opłata 59 zł), drugi – w ciągu 12 godzin (19 zł). Przy czym operator nie zapewnia napraw w nocy i nie wlicza tych godzin do maksymalnego czasu, w jakim zobowiązuje się do usunięcia awarii. Można na to liczyć w godzinach: 7.00-22.00.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Jak Meta dba o bezpieczeństwo wyborów w Polsce?
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa