Aktualizacja: 11.05.2025 12:21 Publikacja: 24.04.2018 17:10
Foto: cyfrowa.rp.pl
Decyzja o zakończeniu transakcji z UPC podobno wyszła od was. To prawda?
Andrzej Rogowski, prezes Multimedia Polska:
– Tak to była nasza decyzja. Rysując nieco szerszy kontekst transakcji i jej finału uważam, że szkoda dla rynku i budowy pozycji UPC w Polsce, że do niej nie doszło. Mogła się wydarzyć już kilka miesięcy temu. UOKiK już kilka miesięcy temu powiedział, jaką decyzję może podjąć i był konsekwentny. Z drugiej strony UPC było konsekwentne w tym, aby uzyskać jeszcze trochę i jeszcze trochę. Na koniec UPC wystąpiło do akcjonariuszy Multimediów o zmianę warunków umowy pierwotnie uzgodnionych, a myśmy się nie zgodzili. I taka jest cała prawda i cała tajemnica.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas