Nie mogę mieć pretensji do UOKIK-u

Publikacja: 24.04.2018 17:10

Nie mogę mieć pretensji do UOKIK-u

Foto: cyfrowa.rp.pl

Decyzja o zakończeniu transakcji z UPC podobno wyszła od was. To prawda?
Andrzej Rogowski, prezes Multimedia Polska:

– Tak to była nasza decyzja. Rysując nieco szerszy kontekst transakcji i jej finału uważam, że szkoda dla rynku i budowy pozycji UPC w Polsce, że do niej nie doszło. Mogła się wydarzyć już kilka miesięcy temu. UOKiK już kilka miesięcy temu powiedział, jaką decyzję może podjąć i był konsekwentny. Z drugiej strony UPC było konsekwentne w tym, aby uzyskać jeszcze trochę i jeszcze trochę. Na koniec UPC wystąpiło do akcjonariuszy Multimediów o zmianę warunków umowy pierwotnie uzgodnionych, a myśmy się nie zgodzili. I taka jest cała prawda i cała tajemnica.

Pozostało 90% artykułu

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl

Zyskaj dostęp do ekskluzywnych treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Cykl Partnerski
Miasta w dobie zmiany klimatu
Telekomunikacja
Do których sieci komórkowych przenoszą się Polacy? Zwycięzca jest jeden
Telekomunikacja
Rusza nowa aukcja 5G. Państwo chce od operatorów astronomiczną kwotę
Telekomunikacja
Uwaga na nowe pułapki w roamingu. Jak za granicą łączyć się taniej lub za darmo
Telekomunikacja
Gigant ogłasza przełom w łączności. To zupełnie nowa jakość