Aktualizacja: 09.05.2025 11:06 Publikacja: 28.09.2018 16:46
Od kilku lat operatorzy komórkowi tracą rynek telefonów komórkowych na rzecz tzw. kanału otwartego: sklepów specjalistycznych, producenckich oraz przede wszystkim hipermarketów ze sprzętem RTV/AGD. Podczas gdy niegdyś odpowiadali za około 75-80 proc. rynku, dziś ich udział zbliża się do 40 proc. – mówią szacunki uczestników rynku.
Operatorzy mobilni zamiast bronić się przed trendem postanowili jakiś czas temu wyjść mu na przeciw i zaczęli oferować telefony bez abonamentu. Były jednak niekonkurencyjne cenowo i – jak do tej pory Polkomtel, operator sieci Plus – branża pobierała za nie jednorazową opłatę, najchętniej w gotówce.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas