Serwis Paramount Play najpierw w sieciach Play i Toya

Publikacja: 09.10.2018 16:25

Viacom International Media Networks poinformował dziś, że w drugiej połowie października uruchomi w Polsce serwis Paramount Play, płatny serwis z treściami wideo.

Polska jest pierwszym rynkiem Europy Środkowo-Wschodniej i drugim na świecie po Skandynawii, na którym pojawi się ta usługa – podała producencka grupa.

Na początek korzystać będą mogli z niej klienci abonentowi sieci komórkowej Play oraz telewizji kablowej Toya.

Paramount Play zawiera filmy studia Paramount Pictures, programy MTV, Comedy Central, Nickelodeon i Nick Jr. Polkojęzyczna wersja obejmie także lokalne produkcje MTV i Comedy Central, w tym odcinki premierowe.

Do Paramount Pictures należą takie produkcje jak „American Beauty”, „Szeregowiec Ryan”, „Forrest Gump”, „Ojciec chrzestny”, „Wyspa tajemnic”, „Piękny umysł”, „Terminal” oraz cykli „Transformers” czy „Mission Impossible”.

W ofercie serwisu pojawią się również polskie i zagraniczne programy rozrywkowe, takie jak „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy”, „Ex na plaży Polska”, „Niemożliwe PL”, „Teen Mom Polska”, a także „Ekipa z Newcastle”, „Dziara za dziarę”, „Miasteczko South Park”, „Comedy Club”, „Inside Amy Schumer” i „Takeshi’s Castle: Take wariaty”.

Viacom International Media Networks poinformował dziś, że w drugiej połowie października uruchomi w Polsce serwis Paramount Play, płatny serwis z treściami wideo.

Polska jest pierwszym rynkiem Europy Środkowo-Wschodniej i drugim na świecie po Skandynawii, na którym pojawi się ta usługa – podała producencka grupa.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Telekomunikacja
To ma być przełom w tworzeniu ultraszybkiego internetu 6G. Znika wielka przeszkoda
Materiał Promocyjny
Mobilne ekspozycje Huawei już w Polsce – 16 maja odwiedzi Katowice
Telekomunikacja
Eldorado 5G dobiega końca, a firmy tną etaty. Co z Polską?
Telekomunikacja
Do kogo przenoszą się klienci sieci komórkowych. Jest największy przegrany
Telekomunikacja
To już wojna w telefonii na kartę. Sieci komórkowe mają nowy haczyk na klientów
Materiał Promocyjny
CERT Orange Polska: internauci korzystają z naszej wiedzy