IMM o wydatkach operatorów na reklamę w lipcu 2019: najwięcej na pre-paidy

Publikacja: 13.08.2019 14:49

78,1 mln zł przeznaczyli operatorzy telekomunikacyjni na reklamę w tradycyjnych mediach w lipcu 2019 r. – wynika z analiz Instytutu Monitorowania Mediów.

Branża telekomunikacyjna największe budżety przeznaczyła na reklamę w telewizji, na którą przeznaczono 65,9 mln zł. W reklamę radiową zainwestowano 11,4 mln zł. Najmniejsze kwoty przeznaczono na reklamę w prasie – niecałe 0,7 mln zł.

Najpopularniejszymi dniami reklamowymi były poniedziałki i środy – nakłady telekomów na promocję w tych dniach lipca wyniosły w sumie prawie 27 mln zł. Najniższe wydatki reklamowe zostały zanotowane w niedziele – ok. 8,5 mln zł.

Największym reklamodawcą tradycyjnie była Grupa Cyfrowy Polsat.  W lipcu sieć komórkowa Plus przeznaczyła (cennikowo) na reklamy w tradycyjnych mediach około 34,3 mln zł, a platforma satelitarna Cyfrowy Polsat 8,4 mln zł.

Na kolejnych miejscach znalazły się T-Mobile (15 mln zł), Play (10,9 mln zł) oraz Orange (7,2 mln zł).

Z największą intensywnością promowano oferty na kartę (29 proc. budżetów telekomów) oraz abonament (24 proc.).

78,1 mln zł przeznaczyli operatorzy telekomunikacyjni na reklamę w tradycyjnych mediach w lipcu 2019 r. – wynika z analiz Instytutu Monitorowania Mediów.

Branża telekomunikacyjna największe budżety przeznaczyła na reklamę w telewizji, na którą przeznaczono 65,9 mln zł. W reklamę radiową zainwestowano 11,4 mln zł. Najmniejsze kwoty przeznaczono na reklamę w prasie – niecałe 0,7 mln zł.

1 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Telekomunikacja
Uwaga na nowe pułapki w roamingu. Jak za granicą łączyć się taniej lub za darmo
Telekomunikacja
Gigant ogłasza przełom w łączności. To zupełnie nowa jakość
Telekomunikacja
To ma być przełom w tworzeniu ultraszybkiego internetu 6G. Znika wielka przeszkoda
Materiał Promocyjny
Mobilne ekspozycje Huawei już w Polsce – 16 maja odwiedzi Katowice
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Telekomunikacja
Eldorado 5G dobiega końca, a firmy tną etaty. Co z Polską?