Reklama
Rozwiń
Reklama

IMM o wydatkach operatorów na reklamę w lipcu 2019: najwięcej na pre-paidy

Publikacja: 13.08.2019 14:49

78,1 mln zł przeznaczyli operatorzy telekomunikacyjni na reklamę w tradycyjnych mediach w lipcu 2019 r. – wynika z analiz Instytutu Monitorowania Mediów.

Branża telekomunikacyjna największe budżety przeznaczyła na reklamę w telewizji, na którą przeznaczono 65,9 mln zł. W reklamę radiową zainwestowano 11,4 mln zł. Najmniejsze kwoty przeznaczono na reklamę w prasie – niecałe 0,7 mln zł.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama