Rośnie liczba abonentów UPC. Dlaczego?

Liberty Global, właściciel UPC Polska, czyli największego operatora telewizji kablowej w kraju, podał wyniki firmy za miniony kwartał. Inwestycje i wydatki na reklamę przynoszą efekt w postaci większej liczby abonentów.

Publikacja: 07.11.2019 15:14

Rośnie liczba abonentów UPC. Dlaczego?

Foto: Adobe Stock

2,4-proc. wzrost przychodów i o 0,5-proc. wyższy poziom gotówki (wolnych przepływów gotówkowych z działalności operacyjnej) zanotowała w III kwartale br. część amerykańskiej grupy Liberty Global, na którą głównie składa się UPC Polska (segment obejmuje też operatora kablowego na Słowacji).

Jak podaje Liberty Global, wzrost przychodów UPC zawdzięcza abonentom zdobytym na terenach, gdzie pojawiła się infrastruktura kablówki. W końcu września sieć UPC Polska, największej w naszym kraju telewizji kablowej, docierała do prawie 3,53 mln gospodarstw domowych, rosnąc od czerwca o 24,5 tys. adresów.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem