Aktualizacja: 25.05.2025 07:26 Publikacja: 09.01.2020 19:24
Foto: cyfrowa.rp.pl
Choć krótka wiadomość tekstowa (SMS) zdaje się wychodzić z mody za sprawą coraz większej popularności mediów społecznościowych i komunikatorów, to są osoby, które nadal w nią wierzą. Paradoksalnie należą do tego grona Google, czy banki, którzy projektują systemu autoryzacji transakcji z wykorzystaniem SMS, urzędy, czy różnorakie zakłady usługowe.
CZYTAJ TAKŻE: UKE: Rzeź SMS-ów, ale eksplodował transfer danych
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas