Reklama

Ministerstwo wyda prawie milion na promocję edukacji cyfrowej

Publikacja: 08.09.2011 11:04

Na 930 tys. zł zaplanowało Ministerstwo Infrastruktury (MI) koszty promocji w projekcie systemowym – wynika z wniosku, jakie MI przedstawiło Ministerstwu Spraw Wewnętrznych i Administracji. To jeden z pomniejszych punktów projektu, ponieważ zakup usług eksperckich oraz koszty szkoleń mają pochłonąć po ok. 13 mln zł. Cały projekt zaś ma wartość 36 mln zł.

Promocja związana jest przede wszystkim z edukacyjna częścią projektu systemowego, którego celem jest upowszechnianie wśród Polaków wiedzy o wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi informacyjnych. – Wszelkie działania promocyjne, zarówno promujące sam projekt jak i idee edukacji cyfrowej, będą prowadzone przez Partnera projektu – napisano we wniosku. Partnerem projektu zostało, w ramach otwartego konkursu, stowarzyszenie Miasta w Internecie.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama