Aktualizacja: 19.05.2025 00:56 Publikacja: 08.09.2011 11:04
Na 930 tys. zł zaplanowało Ministerstwo Infrastruktury (MI) koszty promocji w projekcie systemowym – wynika z wniosku, jakie MI przedstawiło Ministerstwu Spraw Wewnętrznych i Administracji. To jeden z pomniejszych punktów projektu, ponieważ zakup usług eksperckich oraz koszty szkoleń mają pochłonąć po ok. 13 mln zł. Cały projekt zaś ma wartość 36 mln zł.
Promocja związana jest przede wszystkim z edukacyjna częścią projektu systemowego, którego celem jest upowszechnianie wśród Polaków wiedzy o wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi informacyjnych. – Wszelkie działania promocyjne, zarówno promujące sam projekt jak i idee edukacji cyfrowej, będą prowadzone przez Partnera projektu – napisano we wniosku. Partnerem projektu zostało, w ramach otwartego konkursu, stowarzyszenie Miasta w Internecie.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas