Twórców m-aplikacji ambicje wyższe niż niebo

Założycie polskich firmy tworzących aplikacje mobilne mają wiele entuzjazmu, ogromne ambicje i nie brakuje im kreatywności. Czy to jednak wystarczy do osiągnięcia sukcesu w biznesie? Pierwszym warunkiem, jaki muszą spełnić jest przekonanie szefów korporacji i agencji reklamowych, że ich produkty, to narzędzie, które można na dużą skalę wykorzystać w zdobywaniu serc i kieszeni klientów. Kto jednak przetrwa w biznesowej dżungli młodego rynku może liczyć na przyjemne profity w przyszłości

Publikacja: 13.02.2012 07:00

Twórców m-aplikacji ambicje wyższe niż niebo

Foto: ROL

A to wcale nie jest łatwe. Podczas dyskusji, jaka odbyła się na konferencji Mobile Trends Conference w Krakowie przedstawiciele polskiej branży aplikacji mobilnych i mobilnego marketingu najczęściej skarżyli się właśnie na starszych kolegów – decydentów z dużych firm i instytucji,  którzy nie  dostrzegają potencjału marketingowego w ich propozycjach.  – Takie osoby chętniej wydadzą pieniądze na tradycyjny katalog książkowy, niż  na aplikację na smartfona, w której te same treści można przedstawić w sposób o wiele bardziej interesujący – można było usłyszeć podczas debaty kończącej konferencję.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem