Twórców m-aplikacji ambicje wyższe niż niebo

Założycie polskich firmy tworzących aplikacje mobilne mają wiele entuzjazmu, ogromne ambicje i nie brakuje im kreatywności. Czy to jednak wystarczy do osiągnięcia sukcesu w biznesie? Pierwszym warunkiem, jaki muszą spełnić jest przekonanie szefów korporacji i agencji reklamowych, że ich produkty, to narzędzie, które można na dużą skalę wykorzystać w zdobywaniu serc i kieszeni klientów. Kto jednak przetrwa w biznesowej dżungli młodego rynku może liczyć na przyjemne profity w przyszłości

Publikacja: 13.02.2012 07:00

Twórców m-aplikacji ambicje wyższe niż niebo

Foto: ROL

A to wcale nie jest łatwe. Podczas dyskusji, jaka odbyła się na konferencji Mobile Trends Conference w Krakowie przedstawiciele polskiej branży aplikacji mobilnych i mobilnego marketingu najczęściej skarżyli się właśnie na starszych kolegów – decydentów z dużych firm i instytucji,  którzy nie  dostrzegają potencjału marketingowego w ich propozycjach.  – Takie osoby chętniej wydadzą pieniądze na tradycyjny katalog książkowy, niż  na aplikację na smartfona, w której te same treści można przedstawić w sposób o wiele bardziej interesujący – można było usłyszeć podczas debaty kończącej konferencję.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

79 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
Przed wyjazdem na upragniony wypoczynek
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić