Twórców m-aplikacji ambicje wyższe niż niebo

Założycie polskich firmy tworzących aplikacje mobilne mają wiele entuzjazmu, ogromne ambicje i nie brakuje im kreatywności. Czy to jednak wystarczy do osiągnięcia sukcesu w biznesie? Pierwszym warunkiem, jaki muszą spełnić jest przekonanie szefów korporacji i agencji reklamowych, że ich produkty, to narzędzie, które można na dużą skalę wykorzystać w zdobywaniu serc i kieszeni klientów. Kto jednak przetrwa w biznesowej dżungli młodego rynku może liczyć na przyjemne profity w przyszłości

Publikacja: 13.02.2012 07:00

Twórców m-aplikacji ambicje wyższe niż niebo

Foto: ROL

A to wcale nie jest łatwe. Podczas dyskusji, jaka odbyła się na konferencji Mobile Trends Conference w Krakowie przedstawiciele polskiej branży aplikacji mobilnych i mobilnego marketingu najczęściej skarżyli się właśnie na starszych kolegów – decydentów z dużych firm i instytucji,  którzy nie  dostrzegają potencjału marketingowego w ich propozycjach.  – Takie osoby chętniej wydadzą pieniądze na tradycyjny katalog książkowy, niż  na aplikację na smartfona, w której te same treści można przedstawić w sposób o wiele bardziej interesujący – można było usłyszeć podczas debaty kończącej konferencję.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa