Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 01.07.2025 20:13 Publikacja: 13.02.2012 07:00
Foto: ROL
A to wcale nie jest łatwe. Podczas dyskusji, jaka odbyła się na konferencji Mobile Trends Conference w Krakowie przedstawiciele polskiej branży aplikacji mobilnych i mobilnego marketingu najczęściej skarżyli się właśnie na starszych kolegów – decydentów z dużych firm i instytucji, którzy nie dostrzegają potencjału marketingowego w ich propozycjach. – Takie osoby chętniej wydadzą pieniądze na tradycyjny katalog książkowy, niż na aplikację na smartfona, w której te same treści można przedstawić w sposób o wiele bardziej interesujący – można było usłyszeć podczas debaty kończącej konferencję.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas