Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 19.06.2025 21:23 Publikacja: 15.02.2012 17:12
Amerykańska Federalna Komisja Łączności (Federal Communications Commission – FCC) zapowiada, że zaostrzy przepisy przeciwko firmom telemarketingowym, które wykorzystują autodialery do reklamowania swoich produktów wśród abonentów stacjonarnych operatorów linii telefonicznych.
– Wpłynęło do nas w tej sprawie tysiące skarg od klientów, którzy odbierają nagrane informacje reklamowe, których nie chcą – powiedział Julius Genachowski, prezes FCC. Zapowiada on wprowadznenie nowego prawa, które będzie wymagło pisemnej zgody abonenta na to, by móc wykonywać do niego tego typu połączenia. Takie prawo obowiązuje np. w przypadku sieci komórkowych. Zgodnie z dziesiejszym stanem regulacji w przypadku linii stacjonarnych telemarketerzy nie mogą wykonywać takich połączeń wtedy, gdy przy danym numerze znajduje się odpowiednia adnotacja „do not call”.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas