Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 19.09.2025 07:04 Publikacja: 15.02.2012 17:12
Amerykańska Federalna Komisja Łączności (Federal Communications Commission – FCC) zapowiada, że zaostrzy przepisy przeciwko firmom telemarketingowym, które wykorzystują autodialery do reklamowania swoich produktów wśród abonentów stacjonarnych operatorów linii telefonicznych.
– Wpłynęło do nas w tej sprawie tysiące skarg od klientów, którzy odbierają nagrane informacje reklamowe, których nie chcą – powiedział Julius Genachowski, prezes FCC. Zapowiada on wprowadznenie nowego prawa, które będzie wymagło pisemnej zgody abonenta na to, by móc wykonywać do niego tego typu połączenia. Takie prawo obowiązuje np. w przypadku sieci komórkowych. Zgodnie z dziesiejszym stanem regulacji w przypadku linii stacjonarnych telemarketerzy nie mogą wykonywać takich połączeń wtedy, gdy przy danym numerze znajduje się odpowiednia adnotacja „do not call”.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas