Reklama

KOMENTARZ: Światłowodowa polityka

Publikacja: 17.02.2012 10:43

Przez dwa dni konferencji w jakiej miałem przyjemność uczestniczyć całkiem mądrzy ludzie mówili, dlaczego należy budować sieci optyczne, jak to należy robić, jakie z tego profity, skąd wziąć pieniądze (a skąd nie brać), jak opracować biznesmodele, strategie sprzedaży, no i oczywiście: jakie to dobroczynne dla europejskiego społeczeństwa. Mało było operatorów, którzy pokazaliby, jak to wszystko powyżej przystaje do rynkowej rzeczywistości. W kilkunastu panelach dyskusyjnych zauważyłem raptem czterech, czy pięciu praktyków, zresztą niektórzy z bardzo ciekawymi refleksjami i uwagami (szczególnie Jens Prautsch, szef lokalnej bawarskiej sieci M-net).

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama