Aktualizacja: 09.05.2025 12:54 Publikacja: 17.02.2012 10:43
Przez dwa dni konferencji w jakiej miałem przyjemność uczestniczyć całkiem mądrzy ludzie mówili, dlaczego należy budować sieci optyczne, jak to należy robić, jakie z tego profity, skąd wziąć pieniądze (a skąd nie brać), jak opracować biznesmodele, strategie sprzedaży, no i oczywiście: jakie to dobroczynne dla europejskiego społeczeństwa. Mało było operatorów, którzy pokazaliby, jak to wszystko powyżej przystaje do rynkowej rzeczywistości. W kilkunastu panelach dyskusyjnych zauważyłem raptem czterech, czy pięciu praktyków, zresztą niektórzy z bardzo ciekawymi refleksjami i uwagami (szczególnie Jens Prautsch, szef lokalnej bawarskiej sieci M-net).
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas