Reklama

Internet zabiera klientów telewizjom w USA

Prawie milion abonentów zrezygnuje w tym roku z płatnej telewizji w USA – wynika z prognoz

Publikacja: 11.04.2012 16:14

Internet zabiera klientów telewizjom w USA

Foto: Flickr

W USA wciąż rośnie liczba ludzi, którzy rezygnują z tradycyjnej, płatnej telewizji, na rzecz wideo w Internecie.

Jak wynika z najnowszych danych Convergence Consulting Group, między 2008 i 2011 rokiem już 2,6 proc. abonentów płatnej telewizji (czyli 2,65 mln gospodarstw domowych), z czego ponad 1 mln gospodarstw przypadło tylko na ubiegły rok.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama