KOMENTARZ: Pod znakiem pomarańczki

Publikacja: 20.04.2012 10:18

Żaden z operatorów nie przepuści rebrandingowi, aby nie stwierdzić, że oto przyszły zupełnie nowe czasy i teraz to już będzie wspaniale. Za duży budżet, za fajna okazja. Poniedziałkowy show Telekomunikacji Polskiej też był taki. Ale przecież i ten, i każdy inny operator tak samo chciał sprzedawać usługi przed rebrandingiem, jak i po rebrandingu. Czy mu się to udaje decyduje nie tylko marka, ale zasięg sieci, popyt, oferta, posunięcia konkurentów. No i w przypadku Telekomunikacji Polskiej, także regulacje. Na tych sześć czynników w poniedziałek zmienił się jeden.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem