KOMENTARZ: Pod znakiem pomarańczki

Publikacja: 20.04.2012 10:18

Żaden z operatorów nie przepuści rebrandingowi, aby nie stwierdzić, że oto przyszły zupełnie nowe czasy i teraz to już będzie wspaniale. Za duży budżet, za fajna okazja. Poniedziałkowy show Telekomunikacji Polskiej też był taki. Ale przecież i ten, i każdy inny operator tak samo chciał sprzedawać usługi przed rebrandingiem, jak i po rebrandingu. Czy mu się to udaje decyduje nie tylko marka, ale zasięg sieci, popyt, oferta, posunięcia konkurentów. No i w przypadku Telekomunikacji Polskiej, także regulacje. Na tych sześć czynników w poniedziałek zmienił się jeden.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Telekomunikacja
Do których sieci komórkowych przenoszą się Polacy? Zwycięzca jest jeden