Reklama

UPC/Aster w I kw. 2012: 800 tys. abonentów internetu po zmianach w metodologii

Publikacja: 11.05.2012 07:46

O 4,1 tys. spadła liczba abonentów połączonych sieci UPC Polska i Aster w I kw. 2012 r. – wynika ze sprawozdania Liberty Global, właściciela operatorów kablowych w Polsce. Na koniec marca połączone spółki miały w sumie 1492,9 tys. klientów (wobec 1497 tys. w grudniu).

To bilans zmian: ubytku klientów usług analogowych i przyrostu cyfrowych. Spadek – o 12,7 tys. abonentów  – kablowa grupa zanotowała w segmencie telewizji analogowej i na koniec marca miała 1340,7 tys. użytkowników usługi wideo.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama