Aktualizacja: 09.05.2025 10:47 Publikacja: 03.08.2012 10:06
Red Bull Mobile, MTV Mobile, teraz Virgin Mobile… Choć zdawało się, że polski rynek MVNO się skompromitował, że ten biznes ma sens tylko dla operatorów telekomunikacyjnych, to jednak pchają się nań kolejne marki „czystych” MVNO. Ale z zagranicy.
Wirtualni operatorzy stanowią dzisiaj margines polskiego rynku komórkowego. Żaden nie osiągnął znaczącego sukcesu, kilku się wycofało (Gadu-Gadu, Wirtualna Polska), Mobilking zrobił spektakularną i kosztowną klapę. Kilkanaście marek wegetuje, jako uboczna działalność ich właścicieli (mBank Mobile, tuBiedronka, Mova). Od kilku do kilkudziesięciu tysięcy użytkowników komórek mają operatorzy telekomunikacyjni (grupa UPC, jako spadek po Asterze, Inea, Toya, Netia). Razem na statystyczne 52 mln aktywnych kart SIM MVNO obsługują razem kilkaset tysięcy.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas