Reklama
Rozwiń
Reklama

TVN inwestuje w kanał TTV

Ok. 7 mln zł kwartalnie kosztuje TVN utrzymanie nadającego w ramach MUX I naziemnej telewizji cyfrowej DVB-T kanału TTV

Publikacja: 09.08.2012 20:37

TVN inwestuje w kanał TTV

Foto: ROL

Jak przyznał Piotr Walter, wiceprezes TVN, do końca pierwszego roku nadawania (start miał miejsce 2 stycznia) stacja będzie kosztowała nadawcę co kwartał ok. 7 mln zł. To daje ok. 28 mln zł rocznie. Telewizyjna grupa nie spodziewa się też, że kanał szybko stanie się rentowny – nie stanie się to ani w tym, ani w przyszłym roku.

TVN ma w TTV 50,55 proc. udziałów, które kupił w dwóch ruchach. Pozostałe udziały w spółce Stavka, ma producent telewizyjny Stanisław Krzemiński. Czy TVN będzie chciał dokupować od Krzemińskiego kolejne? – Nie mamy dziś w tej sprawie nic do powiedzenia – mówi Markus Tellenbach, prezes TVN. Zapewnia też, że TVN nie jest zainteresowany koncesjami na nadawanie kolejnych stacji w ramach multipleksów DVB-T (jesienią Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji ogłosi konkurs na zagospodarowanie czterech slotów, jakie zwolnią się po zaprzestaniu nadawania stacji TVP w ramach MUX I).

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama