Aktualizacja: 09.05.2025 10:30 Publikacja: 28.08.2012 22:13
Komputery przenośne to już nie tylko narzędzie codziennej pracy w biurze czy szkole. Jak pokazują wyniki przeprowadzonego w maju tego roku w naszym kraju badania firmę Samsung, z notebooków Polacy korzystają coraz chętniej na wakacjach (40 proc.respondentów), na wyjazdach weekendowych (31 proc.), w środkach komunikacji miejskiej (16 proc.), czy też w kawiarniach i restauracjach (13 proc.).
W tej sytuacji nie dziwi, że dla ankietowanych w notebooku liczy się przede wszystkim długo trzymająca bateria (48 proc. wskazań). W dalszej kolejności – szybkość działania (32 proc.), lekka waga (30 proc.), a także jasny ekran, zapewniający dobrą widoczność w świetle dziennym (29 proc.).
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas