Reklama
Rozwiń

Globalnie 18 proc. widzów codziennie ogląda materiały wideo na smart TV

Tak wynika z badania przeprowadzonego w 14 dużych krajach i regionach całego świata. Kilka razy w tygodniu telewizor podłączony do Internetu włącza już jedna czwarta widzów

Publikacja: 04.09.2012 15:05

– Internetowe treści wideo są wciąż najczęściej oglądane na urządzeniach mobilnych, jak tablety i smartfony, ale coraz częściej wybieranym urządzeniem do odbioru tej usługi są i telewizory. Dzieje się tak od kiedy coraz więcej modeli ma wbudowane rozwiązania umożliwiające łączenie się z Internetem albo może się łączyć z siecią za pośrednictwem urządzeń peryferyjnych, jak odtwarzacze Blu-ray albo dekodery z dostępem do sieci  – komentuje Riddhi Patel, dyrektor ds. badań konsumenckich w firmie NPD DisplaySearch, która jest autorem raportu na temat connected TV.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play