Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 19.09.2025 04:22 Publikacja: 04.09.2012 15:05
– Internetowe treści wideo są wciąż najczęściej oglądane na urządzeniach mobilnych, jak tablety i smartfony, ale coraz częściej wybieranym urządzeniem do odbioru tej usługi są i telewizory. Dzieje się tak od kiedy coraz więcej modeli ma wbudowane rozwiązania umożliwiające łączenie się z Internetem albo może się łączyć z siecią za pośrednictwem urządzeń peryferyjnych, jak odtwarzacze Blu-ray albo dekodery z dostępem do sieci – komentuje Riddhi Patel, dyrektor ds. badań konsumenckich w firmie NPD DisplaySearch, która jest autorem raportu na temat connected TV.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas