Reklama

Globalnie 18 proc. widzów codziennie ogląda materiały wideo na smart TV

Tak wynika z badania przeprowadzonego w 14 dużych krajach i regionach całego świata. Kilka razy w tygodniu telewizor podłączony do Internetu włącza już jedna czwarta widzów

Publikacja: 04.09.2012 15:05

– Internetowe treści wideo są wciąż najczęściej oglądane na urządzeniach mobilnych, jak tablety i smartfony, ale coraz częściej wybieranym urządzeniem do odbioru tej usługi są i telewizory. Dzieje się tak od kiedy coraz więcej modeli ma wbudowane rozwiązania umożliwiające łączenie się z Internetem albo może się łączyć z siecią za pośrednictwem urządzeń peryferyjnych, jak odtwarzacze Blu-ray albo dekodery z dostępem do sieci  – komentuje Riddhi Patel, dyrektor ds. badań konsumenckich w firmie NPD DisplaySearch, która jest autorem raportu na temat connected TV.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama