Globalnie 18 proc. widzów codziennie ogląda materiały wideo na smart TV

Tak wynika z badania przeprowadzonego w 14 dużych krajach i regionach całego świata. Kilka razy w tygodniu telewizor podłączony do Internetu włącza już jedna czwarta widzów

Publikacja: 04.09.2012 15:05

– Internetowe treści wideo są wciąż najczęściej oglądane na urządzeniach mobilnych, jak tablety i smartfony, ale coraz częściej wybieranym urządzeniem do odbioru tej usługi są i telewizory. Dzieje się tak od kiedy coraz więcej modeli ma wbudowane rozwiązania umożliwiające łączenie się z Internetem albo może się łączyć z siecią za pośrednictwem urządzeń peryferyjnych, jak odtwarzacze Blu-ray albo dekodery z dostępem do sieci  – komentuje Riddhi Patel, dyrektor ds. badań konsumenckich w firmie NPD DisplaySearch, która jest autorem raportu na temat connected TV.

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
Jaką Vitarą na różne tereny? Przewodnik po możliwościach Suzuki
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Materiał Promocyjny
Warta oferuje spersonalizowaną terapię onkologiczną
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Materiał Promocyjny
Psychologia natychmiastowej gratyfikacji w erze cyfrowej