Reklama
Rozwiń

Potentat od routerów i switchy nie chce być drugą Nokią

Cisco w swej strategii konsekwentnie ufa prognozom, że za kilka lat przekaz wideo zdominuje ruch w sieciach telekomunikacyjnych. Pod tym kątem rozwija swoje produkty w centrach badawczych i układa strategię na najbliższe lata. Choć firma rzeczywiście dostała trochę zadyszki, to dziś się stara, aby nie popaść w kłopoty jak inni giganci teleinformatycznego rynku. Konkurencja tylko na to czeka

Publikacja: 10.09.2012 09:00

Potentat od routerów i switchy nie chce być drugą Nokią

Foto: Cisco

Cisco nie chce podzielić losu fińskiej Nokii, która jeszcze niedawno rozdawała karty, a dziś walczy o „być albo nie być” w biznesie komórkowym. Niektórzy z rynkowych analityków jeszcze do niedawna wieszczyli, że podobny los może czekać Cisco, jednego z największych na świecie producentów sprzętu sieciowego. Jeszcze w ubiegłym roku w mediach można było przeczytać, że potentat traci swą innowacyjność, nie rozumie klientów i przeżywa kłopoty. Pojawili się konkurenci, jak chiński Huawei, czy Hewlett-Packard, którzy walcząc z Cisco zaczęli oferować tańsze rozwiązania sieciowe. Poza tym świat technologii szybko się zmieniał. Na znaczeniu zaczęły zyskiwać m.in. komunikacja mobilna i cloud computing.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play